Medarbetare Kundtjänst (Nederländska) - Ehandel

Medarbetare Kundtjänst (Nederländska) - Ehandel

Arbetsbeskrivning

Vi på BGA är ett snabbväxande e-handelsbolag som har ett starkt varumärke inom vår nisch i Norden och nu siktar på att göra samma resa mot den Nederländska marknaden. Därför söker vi nu dig som talar Nederländska till vårt e-handels team i Stockholm. Letar du efter ett omväxlande och ansvarsfullt arbete där du hjälper våra Nederländska kunder och samtidigt får lära dig mer om e-handel så kan de vara dig vi söker!


På BGA kan vi erbjuda dig ett spännande jobb med stora utvecklingsmöjligheter i ett snabbt växande företag. Hos oss får du en rolig arbetsplats ihop med ett härligt team i en familjär miljö. Vi är ett starkt kundorienterat företag som brinner för att ge grym service och kvalité i världsklass där varje medarbetare är en viktig del för att vi tillsammans ska nå våra mål.


Om tjänsten:
Tjänsten består i huvudsak av att assistera våra Nederländska kunder i deras frågor rörande exempelvis beställningar, produktinformation, leveranser och betalningar.


För att vi på effektivaste sätt ska kunna ge kunderna den service och hjälp vi eftersträvar så är det viktigt att upprätthålla ett synkroniserat samarbete med lagerpersonal, fraktbolag och våra betalningspartners.
Vi ser vår kundtjänst som en av företagets absolut viktigaste delar vilket gör att du blir en väldigt viktig del i vår resa mot nya mål!


Tjänsten är lokalisera i Stockholm (idag i Kalhäll med goda pendlingsmöjligheter men inom 1 år kommer vi flytta närmare city) på vårt filialkontor som är under uppbyggnad. Möjlighet till distansjobb under Coronapandemin

Din profil:
I rollen som medarbetare förväntas du engagera dig i mötet med kunden, vara noggrann, flexibel och ha viljan att ge våra kunder det där lilla extra som vi har gjort oss kända för och som gör att kunden kommer tillbaka till oss. Du har en god förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift på Nederländska.


Arbetsspråk:
Ditt arbetsspråk mot kund är Nederländska då du jobbar uteslutande mot den Nederländska marknaden. Jobbinstruktioner och vardagsspråk på arbetsplatsen är Svenska.



Ansökan:
Om du tycker att detta låter intressant så vänta inte med din ansökan utan skicka den redan idag! Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Läs gärna mer om oss på:
www.bga.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: BGA Group AB Gävle
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 augusti 2020
  • Ansök senast: 2 september 2020

Postadress

Utmarksvägen 2
Gävle, 80291

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024