Medarbetare med sälj- och servicekänsla till Viasat Malaga!

Arbetsbeskrivning

Är du social och gillar att prata i telefon? Gillar du att hjälpa andra och drivs av försäljning? Då har vi jobbet för dig här hos oss på Webhelp Malaga, för en av Sveriges största distributörer av TV! Webhelp Malaga expanderar och därför letar vi efter fler som du! Bli en del av våra team och ta del i et framgångsrikt och energiskt projekt där vi arbetar i en rolig och levande atmosfär!

Ditt arbete innefattar att ta emot inkommande samtal från Viasats kunder, besvarar och hjälper dessa med deras frågor kring t. ex. fakturor, abonnemang och teknisk support. Ditt huvudfokus ligger på att bemöta kunder med lyhördhet och engagemang samt att kunna anpassa ditt bemötande utefter kundens behov vilket inkluderar merförsäljning. Det krävs att du hantera flera program på datorn, samtidigt som du har en kund på telefonen och är strukturerad, driven och tålmodig, även i pressade situationer.

Första tiden på Webhelp:

Du kommer att få både klassrumsträning och praktisk träning. Under upplärningen fokuserar vi på att förbereda dig som nyanställd på bästa möjliga sätt, och ge dig kunskaper inom följande områden:

· Försäljning

· Kundsystem

· Fakturahantering

· Grundläggande teknologi

· Retorik och samtalsstruktur

Är det dig vi letar efter?

För att du ska trivas och ha framgång på ditt nya jobb, är det viktigt att du är framåt och utåtriktad. Du är ärlig, ödmjuk, och lyssnar på kunden och kundens behov. Du ska också vara en motiverande och hjälpsam person, som ställer upp för andra och bidrar till en bra gruppdynamik. För dig som gillar merförsäljning ger vi dig goda möjligheter till bra provision. Vår kundbas är befintlig och det rör sig endast om inkommande samtal.

Vi letar specifikt efter personer som har erfarenhet av att använda olika dataprogram och prata med kunder på telefon, och om du ska jobba hos oss bör du ha lätt för att lära dig nya program och system. Ett krav är att du obehindrat talar och skriver på svenska samt känner dig bekväm med att ta samtal på engelska.

Vi erbjuder:

· Betald utbildning

· Lön + provision

· Spanskt kontrakt från första dagen

· Betald semester enligt spansk lag (4 veckor + 4 dagar/år)

Arbetstider:

Jobbet är baserat på skift med varierande arbetstider. Detta innebär bland annat att du behöver arbeta max 2 helger per månad. Ditt arbete fördelas på max 9 timmar per dag, 5 av veckans 7 dagar. Måndag - fredag är arbetstiden mellan 09:00 och 20:00 och jobbar du lördag eller söndag är arbetstiden melan 10:00 och 19:00.

Var vänlig och skicka endast CV på engelska.

START: 9:e November

PLACERINGSORT: Malaga

ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid, tillsvidare

How does Webhelp respond to the Covid-19 situation?

Due to the current situation, we are receiving more questions regarding vacancies and practical questions about e.g. job start. We understand why and therefore, you can read how we are responding to the Covid-19 situation. Click here.

If you need further information, you are always welcome to contact our HR team, who is more than happy to answer your questions.

Making business more human for the world's most exciting brands


We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers' hearts and minds.

Webhelp is committed to making business more human.

It's through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world's most exciting companies.

Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services.

Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work.

Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients.

By choosing Webhelp they access the passion and experience of 50,000 game-changers from more than 140 locations in 36 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in, because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers and on their partners' business.

Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line.

Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of ?1,4B in 2018, and aims for a global leadership position.

Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019.

More information can be found at www.webhelp.com

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Malaga SLU
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 13 oktober 2020
  • Ansök senast: 8 november 2020

Liknande jobb


28 november 2024