Medarbetare Nordic Business Support

Arbetsbeskrivning

Hedin Parts and Logistics är en del av Hedin Mobility Group (HMG)och vårt uppdrag är att vara deras globala distributör av reservdelar och tillbehör. Vi skall serva alla Hedin Mobility Group’s varumärken i Europa* från distributionscentraler i Sverige och Europa med hjälp av supply chain hubbar i Nordamerika och på sikt även Asien. Våra kunder är HMGs återförsäljare, externa återförsäljare, e-konsumenter, andra distributörer och externa industri/automotive-3PL-kunder. Hedin Parts and Logistics har för närvarande tre kontor i Sverige, Nyköping, Trollhättan och Mölndal. Nu söker vi till vår enhet i Nyköping medarbetare som kan täcka upp vid semester och annan ledighet till vår avdelning Nordic Business Support


 


Beskrivning av tjänsten


Som medarbetare på Nordic Business Support är du vårt ansikte utåt, du svarar på förfrågningar via telefon och mail. Det är ett varierat jobb där ingen dag är den andra lik. Rollen innefattar många kontaktytor vilket medför att det ställs höga krav på dig som kommunikatör, i både tal och skrift. Du har en stark drivkraft, är kommunikativ och social och trivs med att skapa ett brett nätverk.


 


Dina huvudsakliga ansvarsområden och arbetsuppgifter:


- Ta emot telefonsamtal


- Besvara inkommande mail


- Administration


- Även andra förekommande arbetsuppgifter inom avdelningen


 


För att trivas i rollen ser vi att du vill vara en del av ett expansivt bolag och att arbeta mot högt uppsatta mål och att leverera resultat. Vidare trivs du bra med att arbeta i team och vill vara en del av en företagskultur där vi vinner tillsammans och är måna om att ha kul längst vägen. Laganda, positivitet och viljan att vara med på en tillväxtresa är något du värdesätter högt.



Vem är du?


Vi ser gärna att du som person är kommunikativ, stresstålig, och alltid har kunden i fokus. Du tycker om att ha många bollar i luften samtidigt utan att tappa noggrannheten och jobbar på ett lösningsfokuserat sätt. Du tycker om att vara en del av ett lag som kännetecknas av, samarbete, ansvar. kundfokus och service.


Vi ser att du är strukturerad, noggrann och har ett stort driv att ta dig an nya utmaningar. Som person är du orädd, flexibel och mycket serviceinriktad.


 


Vidare tror vi att du är en van användare av Officepaketet. Du kommunicerar obehindrat i svenska och engelska i såväl tal som skrift. Det är starkt meriterande om du har kompetens inom reservdelar. Vi söker dig som är strukturerad och noggrann med en förmåga att kommunicera med alla.




För att lyckas i rollen tror vi att du är ansvarstagande, ordningsam och strukturerad.  Du är kommunikativ och tycker om att arbeta verksamhetsnära och trivs både med att arbeta med detaljerna och att se till helheten.



 


Vi erbjuder

Hos oss får du tryggheten i att vara en del av expansivt företag med kollektivavtal samt goda utvecklingsmöjligheter i en kultur som präglas av trygghet, trovärdighet och tillgänglighet.


Orio AB köptes 2022 upp av Hedin Mobility Group och har efter det börjat expandera och bytt namn. Vi är bara i början av vår expansion så vi erbjuder dig chansen att under en period få prova på att ta del av vår tillväxtresa där du kommer vara delaktig i utvecklandet av Hedin Parts and Logistics, vem vet du kanske blir kvar hos oss!


 


Låter det spännande? Tveka inte utan skicka in din ansökan redan idag!


 


För mer information om rollen, vänligen kontakta Helena Lantz på helena.lantz@hedinpartslogistics.com




Välkommen med din ansökan!

Sista ansökningsdag är 2023-05-19

Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag.


Som en del av vår rekryteringsprocess genomförs bakgrundskontroll på slutkandidat.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hedin Bil AB
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 maj 2023
  • Ansök senast: 19 maj 2023

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024