OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är en koncern om fyra bolag som jobbar med underhållning. Vi ska ge människor en stund att minnas - en gemensam upplevelse. Vi ska underhålla människor. Vi ska göra det tillsammans - för vi gör det bäst när vi är vi!
Kollegan vi letar efter kommer att vara anställd av Julius Biljettservice.Läs mer om oss här: www.juliusbiljettservice.se, www.juliusproduction.se, www.nojesteatern.se
Vem är du?
Vi söker dig, en person som älskar service. Som minst har en gymnasial utbildning och har erfarenhet av och/eller utbildning inom service. Du har erfarenhet av att jobba med människor och i team.
Du är glad, social och engagerad.
Du är en idéspruta, självständig och drivande.
Du är serviceinriktad, såväl mot kunder som mot samarbetspartners och mot dina kollegor.
Du är flexibel, kommunikativ, lyhörd och har lätt för att samarbeta.
Du ska kunna jobba både ensam och i grupp/team.
Tjänsten är stationerad på vårt kontor i Alnarp. Arbetstid: 8.30-17.00, Visst arbete kan även förekomma på Nöjesteatern/Amiralen i Malmö och på andra externa arrangemang och platser, då ändras arbetstiden.
Du bör ha körkort.
Arbetsuppgifter i korthet:
Biljettförsäljning över telefon och disk.
Sälja biljetter via telefon (inkommande samtal)
Svara på frågor och hjälpa till med enklare support till kunder via telefon
Bemanna biljettkassa/skanning m.m. på arrangemang, vid behov
Sammanställning av försäljningsstatistik
Andra tillfälliga tilldelade biljettrelaterade arbetsuppgifter, interna och externa arrangemang.
Marknadsföring
Skapa och skicka nyhetsbrev
Uppföljning av nyhetsbrev
Uppdatera Facebook/Instagram