Medarbetare sökes omgående till vårt Call-Center, Finnlines i Malmö!

Medarbetare sökes omgående till vårt Call-Center, Finnlines i Malmö!

Arbetsbeskrivning

Customer Servicemedarbetare som har passion för kundnöjdhet sökes!
Vi söker en vikarie som vill bli en del av Finnlines kundserviceteam i Malmö! Är du ute efter ett roligt och stimulerande arbete och vill arbeta i en internationell miljö? Då är vi ett glatt gäng kollegor som söker just Dig!
Vi tror att du har jobbat med någon form av service tidigare och trivs med att hjälpa andra. Du har en förmåga att ta ansvar och ser gärna lösningar istället för problem. Du kan enkelt kommunicera med andra på både svenska och engelska, meriterande är det om du även kan tyska. Inga förkunskaper krävs, vi utbildar dig, men en datorvana behöver du. I övrigt behöver du kunna ta dig hit och då rekommenderar vi att du har fri tillgång till bil då kontoret ligger i Norra Hamnen och det är svårt att komma hit med kollektivtrafik.
I de dagliga arbetsuppgifterna ingår; Ta emot bokningsförfrågningar via mail och telefon, checka in och kontrollera bokningar samt övriga administrativa arbetsuppgifter.
Du kommer att få en fullständig utbildning under minst en veckas tid och då kommer du att få alla verktyg du behöver för att göra ett bra jobb. Du kommer alltid att arbeta nära duktiga kollegor som finns därför dig om du har några frågor eller behöver stöd.
Call-center har öppet 07:30-16:00 måndag-fredag.
Tjänsten är ett vikariat på minst 50% där arbetstiderna är måndag-fredag kl 12:00-16:00.
Lön enligt kollektivavtal.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nordö-Link, Rederi AB MALMÖ
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 januari 2022
  • Ansök senast: 24 februari 2022

Postadress

LAPPÖGATAN 3B
MALMÖ, 20121

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024