Medarbetare sökes till OKQ8 Kundservice

Arbetsbeskrivning

OKQ8 Sverige och Q8 Danmark utgör tillsammans ett av Skandinaviens största oljebolag. Vi är en engagerad och kundorienterad organisation med cirka 5000 anställda i Sverige och Danmark. Våra värderingar är öppen och ärlig, kundfokus, kompetens, snabbt och smidigt, och de påverkar vårt dagliga arbete. Våra medarbetare har alla något unikt att erbjuda, och genom våra värderingar kan vi växa och utvecklas. Vi har cirka 1000 servicestationer i Skandinavien, där vi tillhandahåller produkter och tjänster för människor i rörelse. Vi erbjuder bränsle, hög tillgänglighet och ett stort urval av bilrelaterade produkter samt färska livsmedel och 100 % rättvisemärkt kaffe. Vi arbetar aktivt med att driva utvecklingen av mer klimat- och miljövänliga bränslen och produkter. Läs mer om oss på www.okq8.se och www.q8.dk

Arbetsuppgifter
Gillar du att jobba i ett högt tempo och drivs av att kunna påverka din lön? Då kanske du är en av våra nya kundservice-agenter på OKQ8 Kundservice i Avesta. Just nu söker vi både för tillsvidareanställning men också visstidsanställningar
Dina främsta arbetsuppgifter är att på inkommande kundsamtal svara på frågor kring kundernas engagemang i OKQ8, exempelvis kring kort och fakturor samt aktivt arbeta med merförsäljning.
Vi söker dig som drivs av att uppnå resultat och mäta dig mot uppsatta mål. Du är engagerad i ditt arbete och gillar att jobba både i team och enskilt. Att vara flexibel är ett måste då du får hantera olika typer av ärenden. Stresstålighet är en annan viktig egenskap då det i vissa perioder kan vara hög arbetsbelastning. Du inspireras av kundkontakter och ser en säljmöjlighet och ett ökat kundengagemang i varje samtal
Passar denna beskrivning in på dig? Då är du välkommen med din ansökan senast den 21 dec oktober. Urval kommer att ske löpande så vänta tveka inte att skicka in din ansökan redan idag.
För frågor kring tjänsten kontakta Camilla Nordahl på tel. 070-268 01 34 eller camilla.nordahl@okq8.se.  För frågor om rekryteringsprocessen kontakta Tobias Ericson på 08-506 80 459 eller tobias.ericson@okq8.se.   
Ansökan kan endast lämnas in via vårt rekryteringsverktyg.
Vi ses!
OKQ8 Kundservice

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OKQ8 UPPLANDS VÄSBY
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Visstid Heltid
  • Publicerat: 7 december 2016

Postadress

Allén 76
VÄSTERVIK, 59361

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024