OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
BNP Paribas Personal Finance har verksamhet i mer än 30 länder världen över med 19 500 medarbetare och cirka 27 miljoner kunder. I norden har BNP Personal Finance verksamhet i Danmark, Norge och Sverige med totalt ca. 300 medarbetare. I Sverige används varumärket SevenDay Bank gentemot kunderna där affärsidén är att erbjuda enkla, prisvärda och lättillgängliga lån- och sparprodukter till konsumenter.
Hos SevenDay Bank arbetar du i ett företag med goda resultat, höga ambitioner och en solid tillväxt. Med en kultur som är resultat-driven och transparent är det en flexibel arbetsplats med nära relation mellan chef och medarbetare, samt en stark gemenskap. Just nu söker SevenDay fyra medarbetare till deras Granting & Broker Support och Backoffice team, välkommen med din ansökan redan idag!
Din roll
Vi söker dig som är i början av din karriär som vill få spännande erfarenheter inom finansbranschen. Du kommer att ingå i ett härligt team där arbetsuppgifterna kommer att variera beroende på vilken avdelning du kommer att stötta men med fokus på service och administrativa uppgifter. SevenDay befinner dig i en föränderlig fas där du kommer ha möjlighet att påverka och utveckla deras arbetsrutiner.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
- Processa inkommande låneansökningar
- Genomföra kreditprövningar samt bedöma kreditvärdighet
- Kontakt med kunder och samarbetspartners via telefon och mejl
- Hantera avtal och utbetalningar av lån & krediter
- Optimering och implementering av processer
- Merförsäljning i enlighet med uppsatt servicekoncept
- Arkivering, uppdatering av dokument, kontrollering av kontonummer
- Övrig administration kopplat till SevenDays produkter
Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Omfattning: Heltid, kontorstid 08.30-17.00
Placering: Stockholm, Kista
Anställningsform: Tjänsterna är konsultuppdrag på 6 månader via Clevry med goda möjligheter till överrekrytering
Din profil
SevenDay söker en person som är drivande, ansvarstagande och självgående, samt har ett strukturerat arbetssätt. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo och drivs av att ge service på en hög nivå till såväl kunder som kollegor. Tjänsten ställer krav på att du har en god förmåga att uttrycka dig på både svenska och engelska i tal och skrift. Du är social och har lätt att anpassa dig efter olika personligheter. Du har ett flexibelt förhållningssätt och trivs i en föränderlig miljö.
Vi ser gärna även att du har:
- Lyhörd och förmåga att snabbt kunna ta till dig nya eller förändrade instruktioner
- Tidigare erfarenhet av service, kundtjänst eller motsvarande
- Eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller motsvarande
- Meriterande om tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Rekryteringsprocessen
Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer +46 739 83 76 22. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)