Medarbetare sökes till vår administrativa avdelning!

Arbetsbeskrivning

Elify Energy Group med dess fyra elbolag växer så att det knakar och Stockholms Elbolag var en utav de 1000 snabbast växande bolagen i Europa under 2021.
Vilket betyder att vi nu behöver medarbetare som trivs med högt tempo och vill vara med på företagets fortsatta resa.
_______________________________________


Arbetsuppgifter:


Arbetsuppgifterna på vår ekonomiavdelning består utav:


- Ärendehantering
- Fakturering
- Lägga in betalsätt
- Frånkopplingar/tillkopplingar
Det kan även ske viss kundkontakt via mail.


_______________________________________


Vem är du?
Du som söker tjänsten ska ha god datorvana och kunskap inom Office-paketet. Har du tidigare arbetat i system är detta meriterat.
I tjänsten gäller det att man är lösningsorienterad, noggrann och ha ett öga för detaljer, men ett hjärta för service.
Vi önskar någon som besitter en god förmåga att uttrycka sig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska, andra språk är meriterade.

_______________________________________


Kommer jag att få en utbildning?
Utbildning sker internt hos oss vid anställningsstart med full betalning

_______________________________________


Bra att veta:
Under vår rekryteringsprocess så har vi som rutin att vi gör en bakgrundskontroll på de kandidater som går vidare. Vi kommer att berätta mer om detta när vi ses på en intervju!

_______________________________________


Om tjänsten:
Anställningsvillkor: 6 månaders provanställning, som går per automatik över till en tillsvidaretjänst
Arbetstid: måndag till fredag, kl. 07:30-16:30. Inga helger eller kvällar!
Lunch: 1 timme
Lön: Fast månadslön

_______________________________________


Vi ser fram emot din ansökan och att du vill bli en utav vårt Team!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Elify Energy Group AB
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 september 2022
  • Ansök senast: 5 oktober 2022

Liknande jobb


21 november 2024