OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Teleperformance Nordic AB är ett av Sveriges äldsta och mest framgångsrika företag inom Callcenterbranschen.Vi har idag över 700 anställda i Sverige, med verksamhet i Stockholm, Göteborg och Söderhamn.Vi ingår i den internationella koncernen SR Teleperformance med säte i Paris.Koncernen har över 30 000 arbetsstationer och finns representerat i 39 länder och är därmed det mest spridda callcenterföretaget i världen.Nu söker vi medarbetare som vill jobba med teknisk support![ I din roll som kundtjänstmedarbetare kommer Du främst arbeta med inkommande samtal, support, felsökning, förfrågningar samt reklamationer.Du kommer att genomgå utbildning för att lära dig mer om uppdraget.Vi söker Dig som är mycket serviceminded, framåt och har rätt attityd.Vi vill att du är data- och teknikintresserad samt ser gärna att du jobbat med support tidigare.Det är även meriterande om Du har tidigare erfarenhet från kundtjänstarbete och/eller försäljning,men inget krav.Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och i skrift samt sluttförd gymnasieutbildning.[ Då vi även jobbar med support mot övriga Norden ser vi gärna att Du behärskar danska, norska eller finska i såväl tal som skrift.Vi tror Du: -vill arbeta i ett dynamiskt och positivt gäng.-är kommunikativ och lyhörd.-är serviceminded och har god problemlösningsförmåga.-är målinriktad och har en stark vilja att utvecklas.-är utåtriktad, resultatmedveten, initiativrik samt har lätt för att samarbeta och skapa goda relationer.[ [ [
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman