OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kährs Group är en ledande tillverkare och distributör av golv med ambitionen att göra kundernas golvupplevelser till något utöver det förväntade.
Kährs innovationer har format branschen genom historien och företaget erbjuder golvlösningar för alla rum, miljöer och behov. Kährs levererar hållbara golvlösningar till över 70 länder.
Vi söker dig som vill göra skillnad och triggas av ett självständigt och omväxlande arbete. Tjänsten ingår i Teknisk support och innebär hantering av inkommande reklamationsärende, koordinering, uppföljning samt proaktiv support till våra kunder på nationell nivå. Du kommer att ingå i ett mycket erfaret team av handläggare och golvtekniker där du kommer ha stora möjligheter för personlig utveckling.
I arbetsuppgifterna ingår:
- Ta emot samt bedöma reklamationsanmälningar.
- Planera, styra och lägga ut reklamationsarbeten på våra interna Golvtekniker alt externa underleverantörer.
- Ta in offerter avseende externa golvtekniker
- Svara för uppföljning av utlagda uppdrag.
- Support till kundservice och företagets marknads och säljorganisationer
- Teknisk support både inom företaget samt direkt mot kunder och konsumenter.
- Ge råd och instruktioner kring produkter och installation av företagets produkter.
Vi söker dig med erfarenhet av kundservicearbete, positivt om du har arbetat med tekniska uppgifter, och som har intresse av att arbeta med support och service. Du har mycket god kommunikativ förmåga i både tal och skrift, samt god administrativ kunskap. Du är van att samordna och planera daglig verksamhet samt göra uppföljningar. Framförallt är du en kreativ problemlösare som alltid ser möjligheter.
För att trivas med tjänsten tror vi att du är van att hantera utmanande situationer och att arbeta i en miljö med tidvis högt tempo. Du har förmåga att arbeta såväl självständigt med eget ansvar, som att samarbete med övriga i teamet med högt fokus på servie för våra kunder.
I denna rekrytering fäster vi stor vikt vid dina personliga egenskaper och viljan att lära nytt. Vi hanterar intervjuer löpande under rekryteringstiden.
Arbetstid Dagtid, heltid
Tillträde Snarast. Efter överenskommelse.
För ytterligare information om tjänsten kontakta: Anders Arbin, Sales support manager SE/DK Anders.arbin@kahrs.se Mobile: +46 73-062 9614
Kontaktpersoner på detta företaget
Lena Arvidsson
0481-46128
Lena Arvidsson, Personalchef
0481-46128
Michael Modigh, Inköpschef, Nybro
Micael Wikström , Inköp & logistikchef Kährs Group