OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personalpoolen Mellansverige AB är totalleverantör i personalfrågor. Vi rekryterar personal samt hyr ut personal för längre eller kortare uppdrag. Personalpoolen är ett väletablerat företag med verksamhet i Örebro med omnejd. Vi jobbar inom en rad olika brancher såsom bl.an industri, lager, ekonomi, IT, reception/växel samt även andra yrken. För kunds räkning söker vi dig som har kunskap, förmåga och vilja[att ingå i deras[ internationella servicedesk. Företaget erbjuder ett brett utbud av tjänster inom systemutveckling, förvaltning, tekniktjänster, support och drift. Du har nyligen gått ut en teknisk IT-utbildning eller har motsvarande erfarenhet och ett brinnande intresse för IT. Som person är du ödmjuk och drivande samt en god kollega. Du skall uppträda affärsmässigt samt ha en kundorienterad attityd samt en förmåga att snabbt ta till dig information och förvandla den till kreativa lösningar. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av ITIL eller andra processtyrda arbetsätt. Utöver detta ser vi att du har goda kunskaper i MS Windows klient operativsystem och Microsoft servers. Om du dessutom har viss utvecklingserfarenhet är detta meriterande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrika Goldkuhl
019-12 60 01
Agnetha Paulsson
019-12 60 05
Åsa Quarfordt
019-12 60 05
Pernilla Dawidson
019-126059
Agnetha Paulsson
019-12 60 74
Pernilla Dawidson
019-126005
Åsa Quarfordt
019-12 60 49
Rekryteringskonsult Åsa Quarfordt
019-12 60 49
konsultansvarig Pernilla Dawidson
019-126059
Ulrika Goldkuhl
019-126001