Medarbetare till affärstöd rådgivning 24/7, Falck hälsa och arbetsliv

Medarbetare till affärstöd rådgivning 24/7, Falck hälsa och arbetsliv

Arbetsbeskrivning

Falck Healthcare ingår i Falck-koncernen och ägs av Falck Healthcare Holding som är Nordens största leverantör inom hälsa i arbetslivet.

Våra kunder är offentliga organisationer, privata företag och försäkringsbolag. Genom bland annat personalstöd, psykologiska behandlingar och krisstöd bidrar vi till effektivare och hälsosammare arbetsplatser.

Med 1 000 experter på närmare 100 enheter över hela landet är Falck Sveriges mest kompletta leverantör av tjänster inom hälsa och arbetsliv. Vi erbjuder företagshälsovård, kris- och personalstöd, organisations- och ledarskapsutveckling, omställnings- och karriärtjänster samt primärvård och hälsotjänster för privatpersoner. Falcks tjänster inom hälsa och arbetsliv når 1,2 miljoner människor över hela Sverige och bidrar till ett hållbart arbetsliv och privatliv för alla.

Vill du utvecklas och satsa på framtiden med oss på Falck - Hälsa och Arbetsliv?

Som affärstöd hos Falck har du en mycket viktig roll i arbetet med att skapa värde och resultat för våra kunder. Du bidrar med din yrkeserfarenhet att vägleda kunderna i kontakt med Falck

Personliga egenskaper

• Mycket god förmåga att kommunicera, både i tal och skrift.
• Empatisk och pedagogisk i kombination med ett professionellt förhållningssätt
• Gott servicebemötande i kunddialoger
• Strukturerad, noggrann, god initiativförmåga, stor förmåga till samarbete och konstruktiva lösningar med teamet samt olika intressenter
• Flexibel

• Öppen och orädd för att ta dig an nya uppgifter
• Har god förmåga att kunna prioritera arbetsuppgifter
• God analytisk förmåga

Utbildning och arbetslivserfarenhet

• Lägst gymnasial utbildning
• Du har mycket god erfarenhet av att skapa affärsmässiga kundrelationer och erfarenhet av att arbeta med beställare och kund
• Mycket goda IT-kunskaper och framför allt i Excel, vana att arbeta i flera olika verksamhetssystem samtidigt
• Meriterande med gedigen erfarenhet av att arbeta med kundmöten via telefon, e-post och digitala kanaler.

• Du har pedagogisk förmåga med erfarenhet av att utbilda kunder i webbsystem och tjänster via digitala möten
• Goda kunskaper i engelska

Arbetsuppgifter/ ansvarsområden

• Systemstöd
• Implementering av nya kunder samt avslut av kunder
• Hantering av avtal.
• Förvaltning av befintliga kunder
• Planera och leda kundmöten.
• Utbildningar och guidningar i system
• Stöd till KAM/AM i leveransen
• Delta i utveckling av system
• Support inom system, statistik, teknik och felsökning
• Aktivt delta i att utveckla och delta i kvalitets- och utvecklingsarbete avseende arbetsgruppens verksamhetsområde

Vi erbjuder dig:

• Ett arbete i en av Sveriges framtidsbranscher
• Mycket trevliga kollegor
• Möjlighet att varva arbete i vackra lokaler med att arbeta från hemarbetsplats
• Följa med på vår spännande förändringsresa

Övrigt:
Tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar provanställning. Tjänstgöringsgrad 100 %. Placering: Visby.

Är du intresserad?
Vid frågor är du välkommen att kontakta

Välkommen med din ansökan senast 20230630

Urval och intervjuer sker löpande.

Vi undanber oss kontakt från rekryterings- och annonsföretag.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Falck Healthcare
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 juni 2023
  • Ansök senast: 30 juni 2023

Liknande jobb


28 december 2024

Kundtjänstrådgivare i Riga

Kundtjänstrådgivare i Riga

27 december 2024

Kundservicemedarbetare till Euromaster i Varberg!

Kundservicemedarbetare till Euromaster i Varberg!

27 december 2024

Customer Support

27 december 2024