OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MSX International är en global branschledande leverantör av konsulttjänster och Business Process Outsourcing till fordonsindustrin med över 5000 medarbetare. I Norden är vi stolta över vårt team bestående av drygt 140 experter som levererar mätbara resultat med hög kvalitet. MSXI investerar kraftfullt inom digitalisering för att öka vårt försprång som den ledande aktören i att supportera fordonsindustrin i en föränderlig tid. Tack vare vårt fokus på utveckling och kvalitet, växer vi snabbt och har de flesta biltillverkarna som kunder. Ett exempel är Volvo Car Corporation som tilldelat oss utmärkelsen Volvo Quality Excellence (VQE) för vårt arbete som leverantör.
Vill du vara med och bygga framtidens bilägande för att förbättra kundupplevelsen? Då har vi jobbet för dig!
Vi på MSX hjälper vår kund att bygga vidare på det team som tar hand om bilflottan i det nya nordiska kundcentret. Målet är att med ett helhetsansvar bygga ett bekymmerslöst bilägande. Teamet supporterar aktivt sina kunder genom hela bilinnehavet från start till avslut.
Du kommer vara den naturliga koordinatorn mellan kunder, kundcenter och servicetekniker, genom att ansvara för planering och tidsbokning av kundernas bilar. Vidare bevakar du kontinuerligt planerat och oplanerat underhåll för att dessa ska bli så bra upplevelser för kunden som möjligt.
Är du den vi söker?
För att lyckas i rollen är du en positiv person som är van att jobba med kunden i fokus och trivs i en händelserik miljö med många kontakter. Erfarenhet från biluthyrning eller fordonsbranschen inom exempelvis biladministration är en viktig erfarenhet för denna rollen.
Du trivs med att skapa och ha struktur för att kunna kombinera flera olika arbetsuppgifter, samt har en stor kapacitet att leverera hög kundservice och tar ett stort ansvar för att lösa dina kunders behov. Du är en person som både vill och kan jobba med att utveckla och effektivisera dagens arbetssätt tillsammans med teamet.
Att kommunicera med både kunder, kollegor och samarbetspartners är naturligt för dig och vi förutsätter att du har erfarenhet från att ha både datorn och telefonen som viktiga arbetsverktyg. Du har god förmåga att uttrycka dig i såväl tal som skrift på både svenska och engelska, talar du även norska är det meriterande.
Arbetsplats och omfattning
Tjänsten är placerad i Göteborg. Tjänstens omfattning är heltid.
Vi erbjuder dig
Som medarbetare på MSXI arbetar du i en miljö med högt i tak. Du har en betydelsefull roll i ett expansivt företag där du har möjligheten att utvecklas. Vi har kollektivavtal, erbjuder friskvårdsbidrag och personalförmåner. Låter den här tjänsten rätt för dig? Sök redan idag! Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida. Då alla ansökningar behandlas löpande kan tjänsten tillsättas innan sista publiceringsdatum.
Ansökan
Stämmer detta in på dig? *rätt erfarenhet, välkommen med din ansökan till detta spännande jobb i ett nytt team. Ansök med CV och personligt brev via länken i annonsen. Vi tar inte emot ansökningar via mejl.
Kontaktpersoner på detta företaget
Recruitment Coordinator & HR assistant Ninni Andersson
+46 (0)31 337 88 54
HR-Manager Bodil Carlsen
+46 (0)31 337 88 43
HR Manager Anders Thor
+46709227627
Team Leader Yashar Maleky
0046 (0)768 79292
Recruitment Specialist Helen Rubin
0709-227627
Recruitment Specialist Helen Rubin
+46(0)709-227627
Account Manager Predrag Bojanic
+46 (0)704 174266
Recruitment Specialist Helen Rubin
031-3378840
Recruitment Coordinator & HR assistant Ninni Andersson
+46 (0)31 337 88 54
Recrutiment Specialist Josefine Regnér