Medarbetare till Backoffice - Cash Management

Medarbetare till Backoffice - Cash Management

Arbetsbeskrivning

Avanzas vision är att hjälpa miljoner människor till en bättre framtid. En förutsättning för detta är att vi har effektiva processer och arbetssätt för såväl medarbetare som kunder. Vill du ha ett jobb där du uppmuntras att ta ansvar, vara nytänkande, ha kul samt tillsammans med oss bygga universums effektivaste Backoffice?

Om tjänsten
Du kommer att arbeta med ett ungt, engagerat och roligt gäng på 6 personer. Gruppens arbete är varierande och det händer mycket varför du bör vara beredd på snabba beslut och kunna arbeta såväl i grupp som självständigt. Cash Management ansvarar för det dagliga flödet av kundernas och banken likvida medel, följer upp öppna poster, drar avgifter, sköter koncernens betalningar samt hantering av bolån.

Tjänsten är en tillsvidareanställning med startdatum omgående.

Din profil
Eftersom Backoffice är ett område som vi vill ska fortsätta utvecklas och bli än mer skalbart ser vi att du är en person med hög drivkraft och stort engagemang. Du gillar att ta ansvar, är flexibel och har förmåga att tänka nytt. Vi tror också att du har också lätt att bygga relationer och har en god kommunikativ förmåga. Du arbetar i högt tempo och har en bra förmåga att hantera stress.

Vi ser gärna att du har:

- Tidigare erfarenhet inom administrativa roller
- Erfarenhet från bank/finans
- Goda kunskaper inom excel.


Ansökan
Vill du ta dig an utmaningen klicka ”Ansök” under annonsen. Vi vill ha din ansökan snarast då urvalet sker löpande. Kontakta gärna Cintia Bodin, gruppchef Backoffice, på (mailto:cintia.bodin@avanza.se) om du har frågor om tjänsten.

Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanza
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 november 2020
  • Ansök senast: 6 december 2020

Liknande jobb


26 november 2024

Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024