Medarbetare till banken

Medarbetare till banken

Arbetsbeskrivning

Vi erbjuder ett roligt och lärorikt arbete med högt tempo där arbetsuppgifterna spänner över ett brett kompetensområde och du är med och bidrar till att skapa trygghet och möjligheter för våra kunder.
Som medarbetare inom kundservice är din uppgift att via telefon och i det spontana mötet hjälpa våra kunder med deras vardagsekonomi. Tillsammans med dina kollegor ansvarar ni för att erbjuda våra kunder bästa möjliga service och en helhetslösning anpassad till kundens behov. Det dagliga arbetet är socialt, roligt och lärorikt, där du i mötet med kunder känner att du kan göra skillnad både för den enskilda människan och samhället. Du jobbar med tydligt uppsatta mål där kundnöjdhet och försäljning är viktiga mätetal.
För att du ska få rätt förutsättningar att lyckas i din roll kommer anställningen starta med en introduktionsutbildning. Du lär dig då grunden i arbetet samt får kunskap och information kring tillämpning av regelverk. Vi arbetar med ständiga förbättringar där du har stor möjlighet att bidra med egna idéer och förbättringsförslag gällande våra arbetsprocesser.
Vem är du?
Din bakgrund och tidigare erfarenheter kan variera men vi ser gärna att du har erfarenhet av service och ett intresse för människor och vardagsekonomi. Vi tror att du drivs och inspireras av att möta kunder och att skapa förtroendefulla relationer. Rollen kräver en professionell framtoning, ödmjukhet och intresse för kundens situation.
Rollen kräver att du är:
Noggrann
Sälj- och serviceinriktad
Tydlig i din kommunikation i både tal och skrift på svenska och engelska.

Om oss
Du blir en del av vår kundservice på banken, en engagerad grupp som samarbetar med varandra och andra avdelningar för att ge våra kunder den bästa servicen. Vi är ett bolag som värnar om Östergötland och om våra medarbetare. Som medarbetare hos oss blir du en del av en gemenskap där vi arbetar för att trivas tillsammans.
Mer information
Vi använder oss av arbetspsykologiska tester i vår urvalsprocess för att vara så objektiva i vår urvalsprocess, detta test kommer du att få utskickat till dig efter sista ansökningsdag.
Har du frågor kring tjänsten kontakta rekryterande chef Maria Lindqvist 013-29 04 31, HR-Partner Elin Wigert 013 - 29 07 88. Facklig kontaktperson Ninwa Georgis Pols 013 – 29 06 49

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Länsförsäkringar Östgöta Linköping
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 januari 2022
  • Ansök senast: 30 januari 2022

Postadress

Platensgatan 11
Linköping, 58104

Liknande jobb


1 november 2024

Finsktalande Kundtjänstmedarbetare

Finsktalande Kundtjänstmedarbetare

1 november 2024