OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker för kunds räkning, ett väletablerat bolag i finansbranschen, en medarbetare till utländska värdepappersgruppen för inhyrning i ca 2 månader. Dina arbetsuppgifter kommer att vara hantering av det administrativa flödet kring utländska värdepapper, notskrivningar, leveranser, likvider, valutaväxlingar, etc.I tjänsten ingår även avstämningar, emissioner, utdelningar, corporate actions. Du bör ha arbetat på backoffice med utländska värdepapper, gärna på bank eller fondkommissionär, och helst ha erfarenhet av Wizer systemet.Då engelska är koncernspråk, är det viktigt att du talar och skriver obehindrad engelska såväl som svenska.Tempot är högt och det händer mycket med kort varsel varför det är viktigt att du är stresstålig, en god organisatör, van att prioritera samt noggrann och effektiv.Du är van att arbeta i team samt trivs med mycket kundkontakter. Tjänsten är på heltid med tillträde snarast.Övertid förekommer.Du kommer att vara anställd för detta uppdrag genom Inhouse och uthyrd till kunden, som har sitt kontor centralt i Stockholms innerstad.Vi vill ha din ansökan senast 13 februari 2006.Vänligen ange tydligt "Busniess Support/Backoffice" i ämnesraden.
Kontaktpersoner på detta företaget
Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin
Maria Bergholtz
Anders Stenbeck
Ellinor Danielsson
Katharina Hjorth
Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin
Katharina Andersson
Katharina Andersson
0704315013