OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara en viktig del av vårt leveranskoncept?
Som medarbetare hos oss på Central Back Office kommer du arbeta med orderhantering och support mot Kinnarps återförsäljare och representanter över hela världen. Vårt mål är att på ett professionellt sätt stötta våra återförsäljare, samt kontrollera och leverera rätt information så att kundens förväntningar blir infriade.
Tillsammans arbetar vi lösningsfokuserat med kunden i centrum och med hjälp av ständiga förbättringar utvecklas vi och ökar mervärdet för våra kunder.
I våra arbetsuppgifter ingår följande:
Orderhantering
Svara på produkt- och prisfrågor
E-handelsadministration
Utföra debiteringar och krediteringar
Kundadministration
Systemsupport
Visst inköp
Vem söker vi?
Som medarbetare på Back Office innebär det dagliga arbetet att leverera hög service i en kunddriven supportfunktion. Vi söker därför dig som trivs med att arbeta i grupp men du ska även vara van att fatta egna beslut. Du motiveras av kontakten med människor och har en förmåga att bemöta genom att vara lyhörd, flexibel och enkel att samarbeta med. Du har en positiv inställning som också tillför energi till teamet.
Vi söker dig som har en gymnasieutbildning med inriktning mot administration. Du har gärna några års erfarenhet av kundsupport och hanterar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift, samt har god datavana. Du är nyfiken på att lära dig nya saker och trivs med att arbeta i ett högt tempo tillsammans med ett drivet gäng.
Tillträde Snarast
Placeringsort Kinnarp
Varaktighet Tillsvidare, provanställning tillämpas
Arbetstid Heltid, dagtid
Vill du veta mer?
Kontakta Back Office manager Anna Bergh Skog, tfn 0515-383 14. Du kan även kontakta Åsa Thell vid HR/Personal, tfn 0515-382 44.
Facklig representant vid Unionen är Christian Harrysson, 0515-382 15.
Facklig representant vid Kinnarps Akademikerförening är Gustav Wall, 0515-386 52.
Skicka din ansökan med CV och personligt brev senast 2021-10-31.