Medarbetare till Contact Center, Fortnox Finans

Medarbetare till Contact Center, Fortnox Finans

Arbetsbeskrivning

Sveriges småföretagare och redovisningsbyråer genomgår en digital förändringsresa, där Fortnox ligger i framkant med att utmana gamla arbetssätt och ersätta dem med automatiserade erbjudanden. Vi är idag en stark kraft och röst för över 300 000 framsynta företag som har valt att arbeta tillsammans med oss. 

Fortnox Finans är en del av Fortnox och har sedan fem år tillbaka gjort företagares vardag ännu smidigare med finansiella lösningar. För att lyckas ta nästa steg, behöver vi stärka upp med dina kunskaper och vilja till ständig förbättring.

Om tjänsten
Som medarbetare på Contact Center arbetar du med att ge support i världsklass till våra kunder. Genom telefon, mejl och chatt hanterar du olika typer av ärenden och ser till att alltid göra det lilla extra för att kunden ska få bästa möjliga hjälp. Ärendena är väldigt varierande och för att kunna hjälpa våra kunder krävs att du förutom kunskap, har förmågan att sätta dig in i deras situation. Du bör även se problemlösning som en positiv utmaning.
Du kommer att ingå i ett målfokuserat team med kunden som första prioritet. Utvecklingstakten på Fortnox Finans är snabb och som anställd hos oss får du lära dig nya saker varje dag. Du kommer också bli en del av ett växande företag, med alla möjligheter det för med sig, där stämningen är positiv, målinriktad och prestigelös.
Om dig
Vi söker dig som vill ha ett jobb som är lärorikt, roligt, med stora möjligheter till personlig utveckling. Som person är du kommunikativ, noggrann, lyhörd och serviceinriktad. Du brinner för att hjälpa andra och är inte rädd för att sätta dig in i nya datorsystem, rutiner, processer och terminologier. För att trivas i rollen bör du vara lösningsfokuserad, gilla högt tempo samt ha förmågan att nå fram till kunden på ett professionellt sätt, i många olika situationer.
Vi ser gärna att du har erfarenhet av bokföring och har grundläggande förståelse för företagsekonomi, samt erfarenhet av service och kundbemötande.
Bra att veta
Arbetsort: Malmö, kontor vid Stortorget
Introduktion kommer att ges vid arbetets start
Tillträde: Enligt överenskommelse
Arbetstid: Tillsvidare
Sista ansökningsdatum: Urval och intervjuer sker löpande
Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Jenny Lindeberg, jenny.lindeberg@fortnox.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Försäljningschef Andreas Fridell
072-245 21 70
HR chef Sara Nylén
070-3920963
Utvecklingschef Jesper Svensson
0470-78 50 00
Testchef Ronny Gunnarsson
0470-78 50 00
Eftermarknadschef Victoria Hubertsson
0709-13 29 46
HR chef Sara Nylén
0703920963
CIO Mikael Folkesson
0470-78 50 00
chef produktägare Marcus Thomasson
070-440 28 86
Kundservicechef Anna Tinglöf
073-530 20 80
Försäljningschef Sebastian Hjortsberg
070-817 77 71

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Fortnox AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 april 2020
  • Ansök senast: 16 maj 2020

Besöksadress

Box 427 35106 Växjö
None

Postadress

Box 427
Växjö, 35106

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024