Medarbetare till Customer Care - Retur, Atea Logistics

Arbetsbeskrivning

Om oss

Inpeople är en HRM-partner till många av Sydostregionens mest framgångsrika företag. Vi erbjuder rekrytering, personaluthyrning och organisationsutveckling inom alla personalkategorier. Vår nisch är företag som vill ha hög kvalitet och ett perfekt resultat. Vi har huvudkontor i Växjö och cirka 150 anställda. Inpeople är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag.

Om företaget

Ateakoncernen, med verksamheter i Norden och Baltikum, har 6 800 medarbetare och är den näst största it-infrastrukturleverantören i Europa och marknadsledare i Norden och Baltikum. Atea Logistics AB, koncernens logistikföretag med huvudkontor i Växjö, har en omsättning ca 5 miljarder svenska kronor och är ca 200 anställda. För mer information se www.atea.com.

Dina arbetsuppgifter

Till avdelningen för Customer Care söker vi nu en självgående och serviceinrikad medarbertare som kommer arbeta med returärenden. Customer Care består idag av 16 medarbetare som utgör kontaktvägen in till Atea Logistics för samtliga koncernens nordiska kunder. Customer Care hanterar bland annat frågor gällande kundorder, pris, rådgivning, retur och reklamation. Customer Care ansvarar även för förvaltning av våra större kunder och projekt för att optimera och bidra till en god kundupplevelse.

Dina arbetsuppgifter kommer huvudsakligen bestå av garantiärenden, reklamationshantering, returhantering, kolli- och trackinginformation, kunddialog med Ateas säljbolag samt mail, telefon och chatt.

Tjänsten löper på heltid och förväntas starta omgående. Anställningen kommer initalt att ske via Inpeople och för rätt person finns goda möjligheter till anställing på Atea Logistics.


Din profil

Vi söker dig som har en stor social kompetens och trivs i mötet med olika människor. Du trivs med att jobba i team men du är också självgående och duktig på att ta egna initiativ. Ditt arbetssätt är organiserat och strukturerat och du har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift både på svenska och engelska.

Som konsult på Inpeople har du en passion för att ge service. Du förstår att stort engagemang är avgörande för att ha nöjda kunder. Du tycker om att ta ansvar och kan fullt ut stå bakom vår laganda som vi kallar Inspirit. Då urval sker löpande ser vi fram emot din ansökan redan idag. Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inpeople Sverige AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 18 mars 2017

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024