Medarbetare till Customer Relations

Arbetsbeskrivning

Customer Relations har det dagliga operativa ansvaret för företagets kunder. Avdelningen hanterar allt från integration av nya kunder till teknisk och administrativ support av befintliga kunder. Din roll börjar där säljarens slutar. Du tar vid när affären närmar sig sitt slutskede och leder kunden genom integration till daglig drift. Det är du som har den löpande kontakten med kunden i tekniska och administrativa frågor både före och efter integrationsfasen. Den huvudsakliga delen av din arbetsdag ägnar du åt de befintliga kunderna, bland annat med uppgraderingar och förändringar som påverkar kunden. Vi arbetar nära kunden för att förstå deras behov och för att hjälpa dem att utveckla lösningar för att integrera våra betallösningar. Vi assisterar kunderna med utvärderingar, integrationer och test av våra produkter. Till arbetsuppgifterna hör bland annat: Teknisk support Administrativ support Rapportering Uppföljning Felsökning Rådgivning om betalmetoder Andra för kunden värdehöjande uppgifter. Du är en positiv, driftig, och flexibel problemlösare som är van att hantera olika uppgifter simultant under högt tempo. Kompetenskrav Ekonomisk högskoleutbildning Behärskar engelska flytande i tal och skrift. 5 års arbetslivserfarenhet Excelkunskaper Önskemål Goda systemtekniska kunskaper Erfarenhet inom ett teknikorienterat företag eller inom bank och finans. Projektledaregenskaper Kunskaper i tyska och franska

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Netgiro Systems AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 26 oktober 2007
  • Ansök senast: 25 november 2007

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010