OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vårt huvudkontor i Sundbyberg behöver förstärka sin kundtjänst med ytterligare en medarbetare. Arbetet kommer i huvudsak att innebära att: *Svara på inkommande samtal på vår felanmälan *Registrera inkommande ärenden i vårt datasystem Concorde *Vidarebefordra ärenden till våra servicetekniker. *Diverse inom gruppen förekommande administrativa arbetsuppgifter. Vi ser gärna att du är en glad och positiv person som gillar att arbeta i grupp. Du kommer att ha mycket kontakt med kunder, montörer och arbetsledare, så det krävs att du har god samarbetsförmåga samt är stresstålig. God telefon- och datorvana är ett krav. Vidare tror vi att du behärskar svenska i tal och skrift samt att du har en treårig gymnasieutbildning. Engelska är ett krav då det är vårt koncernspråk. Intervjuer kommer att ske löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Arbetsledare Norr Ricard Montaner
073 980 6942