Medarbetare till Customer Service Center

Arbetsbeskrivning

Vårt huvudkontor i Sundbyberg behöver förstärka sin kundtjänst med ytterligare en medarbetare. Arbetet kommer i huvudsak att innebära att: *Svara på inkommande samtal på vår felanmälan *Registrera inkommande ärenden i vårt datasystem Concorde *Vidarebefordra ärenden till våra servicetekniker. *Diverse inom gruppen förekommande administrativa arbetsuppgifter. Vi ser gärna att du är en glad och positiv person som gillar att arbeta i grupp. Du kommer att ha mycket kontakt med kunder, montörer och arbetsledare, så det krävs att du har god samarbetsförmåga samt är stresstålig. God telefon- och datorvana är ett krav. Vidare tror vi att du behärskar svenska i tal och skrift samt att du har en treårig gymnasieutbildning. Engelska är ett krav då det är vårt koncernspråk. Intervjuer kommer att ske löpande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Arbetsledare Norr Ricard Montaner
073 980 6942

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OTIS AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 27 mars 2007
  • Ansök senast: 4 april 2007

Besöksadress

Dalvägen 2
None

Postadress

Box 3096
Solna, 16903

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010