OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vismakoncernen är den ledande leverantören av produkter och tjänster inom programvara, outsourcing, inköp, betalning, butiksdata, IT-projekt, anbud och upphandling. 7.440 anställda, varav drygt 1.500 i Sverige, förenklar och effektiviserar verksamhetsprocesser hos 400.000 kunder i både privat och offentlig sektor. 2015 uppgick nettoomsättningen till 8.338 miljoner norska kronor. Visma AS är moderbolag i koncernen, som ägs av KKR, HgCapital, Cinven och Vismaledningen.
Visma Spcs gör det enklare att starta och driva företag. Idag använder mer än hälften av alla landets småföretagare våra program.
På enheten Customer Success jobbar vi som rådgivare till våra kunder. Vi guidar, hjälper och säkerställer att våra kunder jobbar på smartaste sättet i sitt program. Vi har också ansvar för att säkerställa att våra kunder är medvetna om de olika lösningar vi har att erbjuda.
Nu söker vi dig som älskar kundmöten av alla slag. Du är orädd, målinriktad och har lätt för att kommunicera i både tal och i skrift. Problemlösningsförmåga och logiskt tänkande är mycket viktigt. Vi ser gärna att du har god datorvana och någon form av erfarenhet inom ekonomiområdet. Givetvis utbildar vi dig i våra program och våra verktyg.
Vi erbjuder heltids/deltidstjänst med placering på vårt kontor i Växjö.
Vill du bli en del av vårt härliga gäng? Välkommen med din ansökan! Vi rekryterar löpande men senast den 31 oktober vill ha din ansökan.
Om du har frågor är du välkommen att ringa Anna Twisk på tfn 0767 221238 eller Annika Wetterling på tfn 0706 796496
Kontaktpersoner på detta företaget
Jan Erensjö
+46 0470-706000, +46 0708-727237
Camilla Persson
0470-706000
Anna Twisk
0470-706000
Tommy Hilding
+46 0470-706000, +46 0708-286954
Maria Nickolausson
+46 0470-706000, +46 0703-777758
Anette Citron
0470-70 61 32
Anneli Olsson
+46 0470-706235
Jessica Svanberg
0470-706242
Lotta Käll Henningsson
+46 0470-706293
Peter Härder
+46 0470-706000