Medarbetare till enheten för Kundservice och Publikmöte

Medarbetare till enheten för Kundservice och Publikmöte

Arbetsbeskrivning

Dramaten söker dig som vill vara med och bidra till att publik, besökare och medarbetare får ett gott möte med Dramaten, där tillgänglighet och inkludering är i fokus. Du som har ett stort intresse för service och problemlösning, varmt välkommen att söka tjänsten som medarbetare på enheten för kundservice och publikmöte. Vi rekryterar för två tidsbegränsade anställningar.
Om rollen
Som medarbetare på enheten för kundservice och publikmöte ingår du i ett team om 7 personer samt ett stort antal publikvärdar och andra timanställda. Dina arbetsområden är reception, biljettkassa och kundservice där du hanterar leveranser både via telefon, mejl och publik kontakt. Därtill utvecklar du Dramatens service för externa som såväl interna kontakter. I din roll kommer du arbeta med proaktiv försäljningsbearbetning i syfte att bidra till Dramatens uppdrag att nå publikgrupper. Du hanterar en bred variation av bokningar och kommunikationen kring inställda föreställningar.
Arbetstiden följer verksamhetens behov, receptionens öppettider är mellan 07:45 och 23.00 och du kommer att arbeta med ett varierat och rullande schema, arbete förekommer på kvällar och helger.
Vem vi söker
Vi söker dig med tidigare erfarenhet av arbete som receptionist eller i kundservice och som är service-inriktad och kundorienterad. Som person är du ansvarsfull, lösningsorienterad och har god simultankapacitet. Du är flexibel och van att ta egna initiativ, kan arbeta självständigt och gillar ordning och reda. Du arbetar aktivt för ett gott samarbete med interna och externa kontakter och tvekar inte att hjälpa till där behov finns.
Du kommer arbeta i digitala verktyg så som exempelvis Office, Tessitura, Qliro och Touch-Point varför det är viktigt att du har god teknisk datorvana. Vi söker dig som har grundläggande kunskaper i svenska och engelska. Tidigare erfarenhet av biljettsystem och biljettförsäljning är meriterande men inte ett krav.
Vi erbjuder
Dramaten erbjuder en kreativ och inspirerande arbetsmiljö där vi på olika sätt arbetar för att skapa goda förutsättningar för dramatisk teater. Hög kompetens inom relevanta områden och mångfald på arbetsplatsen ser vi som en självklarhet. Dramaten vill ta tillvara de kvaliteter som en jämn könsfördelning samt mångfald tillför verksamheten.
Vi rekryterar för två tidsbegränsade anställningar, en på 12 månader och en på 6 månader (att täcka en pågående föräldraledighet). Tillträde så snart som möjligt efter överenskommelse.
Dramaten har kollektivavtal med Scen & Film, Musikerförbundet samt DIK och är medlem i arbetsgivarorganisationen Svensk Scenkonst. 
Varmt välkommen med din ansökan!
Sista ansökningsdag är den 12 juni 2022.
Intervjuer sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. I din ansökan specificera vilken/vilka tjänster du söker (visstid 12 månader och/eller visstid 6 månader).
Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta gärna Gunhild Aubert Opdal, chef kundservice och publikmöte, gunhild.aubert.opdal@dramaten.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Christina Bjerkander
08-665 61 00
Stephanie Burberry
08-665 61 00
Charlotta Bäckström
08-665 61 00
Jakob Egge
08-665 61 00
Charlotta Bäckström
08-665 61 00
Annika Sundmalm
08-665 61 00
Mia Kihlberger
08-665 61 87
Mia Kihlberger
08-665 61 00
Susanne Ömossa
08-665 61 00
Susanna Aronson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kungliga Dramatiska Teatern AB
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 maj 2022
  • Ansök senast: 12 juni 2022

Besöksadress

Nybrogatan 2
None

Postadress

Nybrogatan 2
STOCKHOLM, 10241

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024