OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som medarbetare på Fakturaservice tillhör du Spendrups kundcenter som arbetar med kundkontakter via telefon och mail. Avdelningen hanterar ingående och utgående ordersamtal från våra kunder, eller frågor kring sortiment, leveransdagar m.m. Fokus ligger på att arbeta kundorienterat och effektivt med ett tydligt engagemang kring Spendrups produkter och våra kunders behov. Kundcentret hanterar ärenden åt samtliga försäljningsdivisioner. Spendrups kundcenter har 19 medarbetare varav fyra medarbetare arbetar inom Fakturaservice.
Vi har nu en öppning i teamet för Fakturaservice och söker dig som skulle vilja bli en del av vår grupp. Som person är du serviceinriktad och har lätt att lära, det är enkelt för dig att ta till dig och delge information. Du trivs lika bra med att arbeta självständigt som att arbeta i team och ser det som naturligt att ständigt arbeta för förbättrade rutiner och arbetssätt.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Hantering och support av fakturaärenden via telefon och e-post.
Orderläggning av kunders interna och externa e-postorders.
Kvalifikationer och personliga egenskaper
Gymnasieutbildning med inriktning mot ekonomi eller eftergymnasiala kurser med inriktning mot ekonomi är ett krav.
Vi ser gärna att du har minst tre års arbetslivserfarenhet med administrativa uppgifter samt kundkontakt tex genom sommarjobb på en ekonomiavdelning.
God datorvana, även goda kunskaper i Microsofts Excel och Outlook.
Matematik och siffror bör vara något som sökande har lätt för.
Erfarenhet av affärssystemet M3 är meriterande.
Det är viktigt att du hanterar svenska väl i både tal och skrift.
Personliga egenskaper vi värdesätter är att du är stresstålig, noggrann och har förmågan att planera, prioritera samt organisera upp arbetet för att genomföra det på ett, för verksamheten, effektivt sätt. Är du en självgående och ansvarstagande medarbetare som kan ta egna initiativ, kommer du att trivas i vår grupp!
Spendrups som företag präglas av frihet, rak kommunikation och högt i tak, vilket gör att man har stora möjligheter att utvecklas.
Arbetsplatsen är belägen på Spendrups huvudkontor i Vårby och arbetstiden är förlagd 08:00-17:00.
Bakgrund & personliga egenskaper
Vi kommer att behandla ansökningarna löpande då det är tillsättning omgående . Vi ser fram emot din ansökan!
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser vill vi uppmärksamma sökande att slutkandidater efter sitt godkännande kan omfattas av en bakgrundskontroll.
Sista ansökningsdag: 7 augusti 2016
Tillträdesdag: Omgående, efter överenskommelse
Varaktighet/arbetstid: Heltid/ tillsvidareanställning
För mer information om tjänsten: Tobias Olsson, Kundserviceledare, tele 08-6727884 eller tobias.olsson@spendrups.se
Placeringsort: Vårby, huvudkontoret
Kontaktpersoner på detta företaget
Frida Karlsson
Tobias Olsson
Anna Lindqvist
Marcuz Källqvist
0240500159
Anna Eriksson Viberg
070 188 65 72
Karin Eriksson
Tel växel: 0240-88 000
Victoria Blomquist
0812891702