Medarbetare till Helpdesk, Nya Karolinska Solna (nattarbete och helga...

Arbetsbeskrivning

Coor Service Management letar efter en Medarbetare till Helpdesk, Nya Karolinska Solna (nattarbete och helgarbete).


Vill du vara med och leverera meningsfull service?


TITTA HIT!
VÅRT UPPDRAG
Nya Karolinska Solna blir ett av världens mest moderna och tekniskt avancerade sjukhus. Huvuddelarna av sjukhuset kommer att driftsättas under 2016-2018.

Coor Service Management ansvarar för samordning, utveckling och leverans av arbetsplats-, fastighets- och logistiktjänsterna på det nybyggda universitetssjukhuset. Detta innebär exempelvis receptions- och konferensservice, post- och godshantering, teknisk fastighetsförvaltning, hantering av avfall och lokalvård. Det är en omfattande serviceleverans som innefattar en mängd stödfunktioner för att sjukvårdsverksamheten ska kunna utföra sitt livsviktiga uppdrag.

En av tjänsterna i uppdraget är Helpdesk som med tålamod och lösningsorientering tar emot och hanterar samtliga felanmälningar, bokningar och förfrågningar.

För att säkerställa serviceleveransen kommer vi att anställa:
- Heltid - 2 medarbetare för arbete nattetid
- Deltid - 4 medarbetare för helgarbete


OM ROLLEN
Din anställning som medarbetare i Helpdesk kommer att påbörjas med att du lär dig avtalet och verksamhetens struktur och flöden, i syfte att kunna upprätta rutiner, arbetssätt och för att kunna leverera service som överträffar förväntningar. Du genomgår utbildningar i ärendehanteringssystemet, förbereder systemet för driftstart och medverkar vid framtagandet av rutiner och arbetssätt som stödjer en god och säker drift.

Exempel på arbetsuppgifter:
- Arbeta i ärendehanteringssystemet enligt fastlagda rutiner
- Ta emot felanmälningar, beställningar och registrera i ärendehanteringssystemet
- Avsluta ärenden i ärendehanteringssystem
- Bereda, planera och genomföra inköp
- Ekonomi/Fakturering
- Arbeta aktivt med förbättringsförslag
- Upprätthålla en god dialog med medarbetare, kunder och leverantörer

Arbetsplatsen ligger i Solna, Stockholm.


VÅR KANDIDAT
Detta är en spännande roll för dig som vill arbeta nattskift, har erfarenhet av serviceyrket och trivs i händelserika och föränderliga miljöer. Vi ser att du har längre erfarenhet av en nära dialog med kunden, arbete i ärendehanteringssystem, kundtjänstarbete eller liknande.

Du har förmåga att skapa dig en mycket god förståelse för processer, flöden och dess påverkan på serviceleveransprocessen. Du visar följsamhet, intresse och förståelse för den verksamhet du arbetar i och motiveras av att hitta lösningar i både planerade och plötsligt uppkomna situationer. Du arbetar strukturerat, är noggrann och har en väl utvecklad prioriteringsförmåga.

Då du har mycket kontakt med såväl medarbetare, chefer och leverantörer är det avgörande att du har en hög grad av samarbetsvilja, emotionell stabilitet och positiv grundattityd samt förmåga att hantera och balansera kraven från olika intressenter. Du tar ägandeskap för och ser vikten av din del i serviceleveransen och säkerställandet av dess kvalitet.

Du har datorvana och kunskaper i Office-paketet. Din svenska och engelska är god i såväl tal som skrift....


Läs mer på http://hpr.to/j3919

Kontaktpersoner på detta företaget

Gruppchef Mikael Larsson
08-55396181 0730-684058
Coor Service Management

Johanna Lindstedt
08-7642532
Marcus Kahanek
011-194354

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Coor Service Management Stockholm
  • 10 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön
  • Heltid Tills vidare
  • Publicerat: 17 maj 2016

Besöksadress

Trångsundsvägen
Kalmar

Postadress

Råsundavägen 12
Stockholm, 17311

Liknande jobb


30 december 2024

IT-supportekniker

IT-supportekniker

27 december 2024

Helpdesktekniker

Helpdesktekniker

27 december 2024

Teknisk Support

Teknisk Support

27 december 2024