OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Sektionen för IT och media inom universitetets förvaltning tillhandahåller IT-relaterade tjänster för studenter och anställda vid Stockholms universitet.Till Helpdesk söker vi nu en person som har en stark pedagogisk förmåga i kontakten med kunder. Arbetsuppgifter Din huvudsakliga arbetsplats kommer att vara i Helpdesk där du tillsammans med andra i gruppen har ansvaret för att snabbt och på ett professionellt sätt fånga upp och avhjälpa våra kunders varierande behov, främst genom personliga kundbesök men även via telefon.Vi förväntar oss också att du vid behov ska kunna fungera som projektledare.Personen vi söker skall: . ha en mycket hög servicekänsla och god administrativ förmåga och prioritera ordning och reda..ha dokumenterad erfarenhet som koordinator från en kommersiell marknadsorganisation..vara stresstålig och flexibel samt trivas med att arbeta i grupp.. ha god kunskap om universitetets organisation, särskilt meriterande om du tidigare arbetat inom universitetsvärlden..ha god analytisk och pedagogisk förmåga.. ha mycket god samarbetsförmåga.Utbildning/erfarenhet Som person är du både drivande och kreativ.Du behärskar svenska och engelska samt har goda kunskaper inom operativsystemet Windows.Vi ser gärna att du har erfarenhet av supportarbete.