OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår kund söker just nu en ny medarbetare till sin helpdesk/kundsupport.Tjänsten innebär att du kommer ha första kontakten med företagets kunder och genomföra det initiala felsökandet.Du kommer vidare ha ansvar för att bolla ärendet vidare till rätt instans i organisationen och som spindeln i nätet bevaka att allt fungerar som det ska. Tjänsten är på heltid och tanken är en tillsvidareanställning som inleds med en provanställning.Dina arbetstider kommer att variera och du kommer att jobba både dagtid, kvällar och helger.Arbetsplatsen är förlagd till centrala Umeå.Vi tittar på en tillsättning av tjänsten så snart som möjligt. Vi söker dig med en ganska fräsch data-utbildning i bagaget, kanske IT-tekniker eller liknande.Du får gärna ha läst lite programmering men det viktigaste är att du har förståelse för system och hur det fungerar. Som person måste du vara kundfokuserad och förstå vikten av god kundservice.Du bör vara ganska stresstålig och pedagogisk i din framtoning.Vidare bör du vara självgående och ha förmåga att ta beslut och ansvar.Urval och tillsättning sker löpande och snarast möjligt.