OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ICA-koncernen är ett av Nordens ledande detaljhandelsföretag med cirka 2 300 egna och handlarägda butiker i Sverige och Norge. I gruppen ingår försäljningsbolag: ICA Sverige, ICA Norge och Etos. ICA Meny bedriver distribution till restauranger, storkök och servicehandel. ICA erbjuder också finansiella tjänster till de svenska kunderna genom ICA Banken. Vi söker medarbetare till ICA Butiksadministration, Leverantörsreskontra ICA AB:s Butiksadministration genomgår en omfattande utveckling, där verksamheten effektiviseras med hjälp av automatisering och specialisering. Ett kunskapscenter byggs upp med experter på olika områden. Kunskap som varit fördelad på åtta olika kontor samlas nu på ett ställe. Leverantörreskontraprocessen jobbar i 3 team; Maxi/Avdelning, Nära/Supermarket/Kvantum och Avstämning. Inom processen Leverantörsreskontra finns bl a följande arbetsuppgifter:-leverantörsregister-fakturahantering, både manuellt och i fakturahanteringssystemet BasWare.-avstämningar inför månadsavslut och bokslut. Vi arbetar specialiserat och med ett tydligt gemensamt gruppansvar. Gruppen hanterar varje månad stora arbetsvolymer och ansvarar för att materialet är avstämt och kvalitetssäkrat. Vi förutsätter att du har goda ICA kunskaper. Som person är du drivande och lyhörd och van vid kundkontakter. Kunskap om liknande arbetsuppgifter är meriterande. Du ska ha goda kunskaper i Officepaketet och gärna även i något redovisningssystem (Reveny eller annat) Inom ICA-koncernen tillämpas drogtestning i samband med rekryteringsförfarandet. Låter detta intressant : Gå in på www.ica.se och registrera din ansökan, du hittar "lediga jobb" under Om ICA. annons 1727