OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Avdelningen ansvarar för upphandling, inköp, post, diarium och arkiv. Vi är ett stöd i inköpsfrågor för hela Jämtkraft och leder inköpsfunktionen med inköpsområdesansvariga ute i verksamheterna. Vi stödjer företagets ledning och verksamheter med administrativa arbeten för effektivisering och kvalitetssäkring. Vi söker dig som vill arbeta med administrativt stöd till företagets olika verksamheter. I arbetet ingår bland annat posthantering, diarieföring och registrering av interna och externa dokument samt sammanställning och bevakning av avtal. Du kommer även att arbeta med kontorsgöromål av mer allmän karaktär. Du som söker har lägst gymnasiekompetens. Vi vill att du har några års erfarenhet av administrativt arbete. Du har dokumenterad datorvana och god kunskap om Officepaketet. Du arbetar noggrant med service och kvalitetskänsla och uttrycker dig väl i tal och skrift. Du är flexibel och enkel att samarbeta med och är även van att arbeta självständigt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Avdelningschef Leif Byström
063-14 91 88
Enhetschef Ekonomi & Finans Jan-Åke Sjölund
063-14 90 27
Avdelningschef Ekonomi & Finans Jessica Bäckström
063-14 90 69
Enhetschef för Elnät Jan Berglund
063-14 90 90
Avdelningschef Nils Johansson
063-14 91 35
Avdelningschef Olle Johansson
063-14 92 44
Tf Avdelningschef Helena Wallskog
063-14 93 13
avdelningschef Leif Byström
063-14 91 88
Avdelningschef Conny Bromé
063-14 91 64
VD Örjan Thorén
019-603 28 71