Medarbetare till intern kontorsservice sökes till konstmuseum i Stockholm!

Medarbetare till intern kontorsservice sökes till konstmuseum i Stockholm!

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare arbetat i en liknade roll, ser dig själv som en mångsysslare och är duktig på att lösa problem? Skulle en omfattning på ungefär 60% passa ditt livspussel? Då ser vi fram emot att höra från dig!
Om tjänsten
Du kommer att få stötta upp verksamheten på det statliga museet som har till uppgift att bevara och visa konst från 1900- och 2000-talet. Museet ligger centralt på Skeppsholmen, arbetstiderna är 08:00–13:00 måndag-fredag.
Dina arbetsuppgifter
Som medarbetare på kontorsservice är du en mångsysslare som trivs med många bollar i luften. Dessa är några av de arbetsuppgifter som kan bli aktuella:
Ta hand om intern och extern postgång
Ta emot och förmedla gods inom organisationen
Ta hand om små reparationer, byta glödlampor, toner i skrivare etc.
Vara allmänt ordningsam och ta hand om kontorsservice, materiallager, miljöstation, gemensamma personalutrymmen, kaffemaskiner m.m.
Vid behov hämta och leverera med museets bil

Dina egenskaper
För att passa som konsult bör du vara en serviceinriktad person som dessutom har sinne för praktisk problemlösning. Vi ser gärna att du har en stor ansvarskänsla och en god initiativförmåga som gör att du självständigt kan driva ditt arbete framåt. Då du kommer att bistå hela verksamheten med god service är det viktigt att du har social kompetens, är flexibel i ditt arbetssätt och gärna samarbetar med andra.
Låter det här som nästa utmaning för dig? Tjänsten kommer tillsättas inom kort, så skicka gärna in din ansökan redan idag!
Vi söker dig som har:
Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som vaktmästare/liknande arbete
Körkort klass B
Grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt
Grundkunskaper i ärendesystem
Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift

Omfattning och tillträde
Deltid 5 timmar/dag (08:00–13:00 måndag-fredag), konsultuppdrag med start omgående/enligt överenskommelse. Uppdrag t.o.m. 2022-11-30.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig. Ange tjänsten referensnummer 33348 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 augusti 2022
  • Ansök senast: 16 september 2022

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


Vaktmästare till Internservice

Vaktmästare till Internservice

3 oktober 2024

Kundvärd till Coor i Linköping

Kundvärd till Coor i Linköping

2 oktober 2024

30 september 2024