Medarbetare till IT Helpdesk

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning Du kommer att arbeta som supportspecialist för arbete med telefonsupport inom helpdesk. I första hand en visstidsanställning på 6 månader, men med goda möjligheter till förlängning. Vem är du? Kompetensmässigt bör du ha bra kunskaper i Windows XP, officepaketet samt viss nätverkskunskap. Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift. Om du har erfarenhet från något serviceyrke är detta meriterande. Självklart har du ett genuint intresse för teknik och av att lära dig mera. Du bör även vara stresstålig, driven och positiv. Vad kan vi erbjuda dig? Vi hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Genom varierande uppdrag kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid. Manpower eftersträvar mångfald Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MANPOWER Östersund
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 23 januari 2008
  • Ansök senast: 22 februari 2008

Liknande jobb


IT-drifttekniker| Lernia | Solna

IT-drifttekniker| Lernia | Solna

29 oktober 2024