OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Proffice är det nordiska bemanningsföretaget. Vi har över 10 000 medarbetare och verkar inom personaluthyrning, rekrytering, outsourcing samt karriär- & utvecklingsprogram. Profficeaktien är noterad på Stockholmsbörsen. För kunds räkning söker vi nu en medarbetare till en IT-supportavdelning. Du ska i detta arbete övervaka och svara på inkommande samtal och ärenden för att lösa uppkomna incidenter. Kommunikation och information är därför två viktiga redskap för att arbetsflödet ska fungera. Utöver detta ska du även ansvara för frågor som inkommer via mail. Som person är du flexibel, strukturerad och tydlig, kan se helheten och entusiasmera, har mycket god servicekänsla samt en förmåga att ha många bollar i luften samtidigt. För att hantera rollen ska du även kunna kommunicera på svenska och engelska i både tal och skrift. En stor fördel är goda kunskaper i problemhanteringssystemet VISITS och VINST. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut, sök därmed så snart som möjligt.