OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
På Kontaktcenter möter vi Jämtkrafts kunder och allmänheten via telefon, mejl, brev och i vår reception. Vår ambition är att lösa kundernas ärenden vid första kontakten och att ge bästa tänkbara service. Nu söker vi tre nya medarbetare till vår avdelning. Hos oss får du bland annat arbeta med: - Kundärenden via telefon och mejl och personliga möten - Kundvård och försäljning via telefon. Största delen av sam- talen är inkommande samtal, men i jobbet ingår även en viss del uppsökande samtal (ringa upp kunder). - Förbättringsarbete för att utveckla verksamheten Till en av tjänsterna behöver vi en person som kan arbeta mer fördjupat med kundinbetalningar. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och vill att du är: - Bra på att kommunicera (kan uttrycka sig väl i tal och skrift) - Service- och målinriktad - Självgående - Flexibel och kan hantera information och många olika arbetsuppgifter - Pedagogisk - Engagerad och drivande Utbildning och arbetslivserfarenhet: Arbetsuppgifterna kräver att du har gymnasieutbildning och några års arbetslivserfarenhet av liknande arbete. Du har telefonvana och behärskar att hantera flera olika datasystem. Säljerfarenhet är meriterande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Avdelningschef Leif Byström
063-14 91 88
Enhetschef Ekonomi & Finans Jan-Åke Sjölund
063-14 90 27
Avdelningschef Ekonomi & Finans Jessica Bäckström
063-14 90 69
Enhetschef för Elnät Jan Berglund
063-14 90 90
Avdelningschef Nils Johansson
063-14 91 35
Avdelningschef Olle Johansson
063-14 92 44
Tf Avdelningschef Helena Wallskog
063-14 93 13
avdelningschef Leif Byström
063-14 91 88
Avdelningschef Conny Bromé
063-14 91 64
VD Örjan Thorén
019-603 28 71