OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Kanske är det via oss som du hittar ditt drömjobb? Välkommen att registrera ditt CV och söka någon av våra tjänster.
För uthyrning till vår kund Östersundshem söker vi en medarbetare till deras kontaktcenter. Uppdragets start är snarast möjligt enligt överenskommelse och fram till jul, med möjlighet till förlängning.
Östersundshem är ett kommunalägt bostadsbolag med närmare 3500 lägenheter och 420 lokaler/förråd. Utifrån visionen att skapa hemlängtan, erbjuder vi hem anpassade till alla människors behov i livets olika skeden. Med visionärt byggande medverkar Östersundshem till att förverkliga kommunens tillväxtmål. Koncernen omsätter ungefär 360 miljoner kronor och har ett 50-tal anställda. "Vi" bygger för framtidens Östersund, och hela 1650 nya hem kan uppföras fram till år 2025. Ett flertal nya områden börjar redan att ta form och spännande byggår väntar runt hörnet. Vi kommer att bygga med olika upplåtelseformer, däribland samhällsviktiga hyresrätter, samt bostads- och äganderätter. Vi har byggbar mark i centrala Östersund, i lägen som saknar motstycke i många andra svenska städer.
Mer info: http://www.ostersundshem.se/
Arbetsbeskrivning
Som kontaktcentermedarbetare är du en av totalt fyra personer som står för majoriteten av den service och information Östersundshem ger sina befintliga och potentiella hyresgäster per telefon, mejl och till viss del sociala medier. Frågor och ärenden som kommer via någon av dessa kanaler kan handla om allt möjligt, tex. felanmälningar, hyresköer, bostäder specifikt och generellt, hyreskontrakt mm. Du svarar även i företagets växel och vid behov kopplar samtalen vidare, dock så är kontaktcenters ambition att klara av så många frågor och ärenden som möjligt utan att behöva koppla samtalet vidare. Du kommer ha många både interna och externa kontakter och hantera en del administrativa sysslor i tillägg till ovan.
Arbetstiderna är vardagar mellan kl. 8,00-17,00.
Vem är du?
Vi söker dig som har avslutat dina gymnasiestudier och har minst 2 års erfarenhet av arbete i någon form av kundtjänst samt har arbetat i ett modernt telefonsystem. Vidare är du en person som är kunnig rent praktiskt, duktig på att uttrycka dig i både tal och skrift samt har förmågan och viljan att bygga nödvändiga interna nätverk för att utföra och utvecklas i ditt jobb och kunnande om företaget. Då avdelningen fortfarande är under utveckling är det viktigt att du är en person som ser förändringar som något positivt och är en bidragande del i utvecklingen. Du hanterar de mesta inom Officepaketet utan problem och har du kunskap om hyresjuridik är meriterande.
Svenska och engelska är språk du hanterar både i tal och skrift. Övriga språkkunskaper är meriterande, speciell arabiska, tigrinja och dari.
Vad kan vi erbjuda dig?
Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär av försäkringar, tjänstepension osv och goda fackliga relationer. Det som skiljer är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor.
Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.
Ansöka och kontaktperson
Du söker tjänsten via ansökningslänken snarast möjligt. Vi tillämpar löpande urval så tjänsten kan komma att tillsättas innan angiven ansökningstid gått ut. Så länge annonsen ligger ute är den dock inte tillsatt.
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Karin Backman, konsultchef på Manpower, via telefon: 063-57 66 63 eller e-post: (vi undanber oss dock ansökningar per mejl).
Välkommen med din ansökan!
Följ oss gärna på sociala medier.
Facebook: Manpower Östersund
Instagram: manpowerostersund