OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
På Kontaktcenter skapar vi nya kundrelationer och möter kunderna via telefon, sociala medier, e-post, brev och i vår reception. Vår ambition är att lösa deras ärenden vid första kontakten och att ge bästa tänkbara service.
Nu söker vi nya medarbetare till vår avdelning.
Arbetet innebär att besvara kundärenden via telefon, mejl, sociala medier och personliga möten i receptionen. Största delen av telefonsamtalen är när våra kunder ringer med olika frågor men i det dagliga arbetet ingår även att ringa upp kunder, både i säljande och kundvårdande syfte. Du ska också delta i det ständiga förbättringsarbetet för att utveckla verksamheten.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och vill att du:
- är duktig på att uttrycka dig i tal och skrift, speciellt i sociala medier
- är sälj-, service- och målinriktad
- är självständig
- har förmåga att hantera många olika arbetsuppgifter
- har en god pedagogisk förmåga
- är engagerad och drivande.
Utbildning och arbetslivserfarenhet
Arbetsuppgifterna kräver att du har gymnasieutbildning och några års erfarenhet av liknande arbete. Du har telefonvana och har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift. Säljerfarenhet är meriterande. Eftersom vi jobbar i många olika system vill vi att du har en vana av att hantera olika system och söka information.
Placeringsort: Östersund
Vi har gjort vårt mediaval för rekryteringen och undanber oss kontakter med säljare av annonser och andra rekryteringstjänster
Kontaktpersoner på detta företaget
Avdelningschef Leif Byström
063-14 91 88
Enhetschef Ekonomi & Finans Jan-Åke Sjölund
063-14 90 27
Avdelningschef Ekonomi & Finans Jessica Bäckström
063-14 90 69
Enhetschef för Elnät Jan Berglund
063-14 90 90
Avdelningschef Nils Johansson
063-14 91 35
Avdelningschef Olle Johansson
063-14 92 44
Tf Avdelningschef Helena Wallskog
063-14 93 13
avdelningschef Leif Byström
063-14 91 88
Avdelningschef Conny Bromé
063-14 91 64
VD Örjan Thorén
019-603 28 71