OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dedicare är ett auktoriserat bemanningsföretag som hyr ut och rekryterar läkare, sjuksköterskor och socionomer samt annan personal inom vård och socialt arbete. Bolaget är noterat på Nasdaq Stockholm och är verksamt i Sverige, Norge, Finland och Danmark. Dedicare är medlem i Almega Kompetensföretagen och Vårdföretagarna och har därmed kollektivavtal. Bolaget är kvalitetscertifierat enligt ISO 9001:2008 och miljöcertifierat enligt ISO 14001:2004. Dedicare har fyra kontor i Sverige (Stockholm, Göteborg, Umeå och Örebro), två kontor i Norge (Trondheim och Oslo) samt ett kontor i Finland (Helsingfors) och Danmark (Köpenhamn).
ROLLEN
Vi söker en medarbetare till vår kund- och leverantörreskontra. Vi ser att du har tidigare erfarenhet och kunskap inom dessa områden och kan ta ett helhetsansvar för detta område.
Du ingår i vårt ekonomiteam som idag består av 7personer. Du arbetar tillsammans med en kollega inom kund- och leverantörreskontran. Du rapporterar till redovisningschef.
I arbetsuppgifterna ingår bland annat:
* Leverantörsreskontra; hela flödet från mottagande av faktura till betalning
* Kundreskontra; fakturering, påminnelse- och inkassohantering
* Avstämningar och bokslutsarbete
* Leverera högsta service gällande fakturafrågor både internt och externt
* Vara delaktig i projekt för att kontinuerligt dokumentera, effektivisera och automatisera reskontraprocesserna
PERSONLIGA EGENSKAPER
Du är en social och serviceminded person som trivs med många dagliga kontakter. Du kommer med idéer och förslag till förbättringar och tycker sedan att det är roligt att implementera dem. Du är flexibel och lösningsfokuserad och trivs i ett företag där ingen dag är den andra lik. Du arbetar noggrant och strukturerat och tar ansvar för att dina arbetsuppgifter blir gjorda på rätt sätt och i tid.
ERFARENHET OCH KOMPETENS
* Några års erfarenhet från att ha arbetat med hela flödet utav både kund- och leverantörsreskontra eller kandidatexamen i ekonomi
* Du har god systemkännedom och har arbetat med elektronisk fakturahantering tidigare, gärna i Medius.
* Du har mycket god Excelvana
* Meriterande med erfarenhet av Navision och vana att driva effektiviseringsprojekt
ÖVRIGT
Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt. Vi sitter i nya fina lokaler vid Skanstull.
Känner du igen dig i denna beskrivning, så skicka in din ansökan så fort som möjligt, tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Välkommen med din ansökan!
Mer information
Kontaktpersoner på detta företaget
Egzona Delija
+46725665620
Stefan Lundstrom
0730772883
Jim Olsson
+46724020916
Anna Wolmhag
+46725266984
Moa Jamatipour
+46702056337
Lena Jeding