Medarbetare till Kundcenter i Östersund

Arbetsbeskrivning

Swedbank främjar en sund och hållbar ekonomi för de många människorna, hushållen och företagen. Vår vision är att stå för hållbar tillväxt “Beyond Financial Growth”. Som en ledande bank på hemmamarknaderna Sverige, Estland, Lettland och Litauen erbjuder vi ett brett utbud av finansiella tjänster och produkter.

Vi söker medarbetare som delar våra värderingar - öppen, enkel och omtänksam - och som vill bidra till att möjliggöra för människor, företag och samhället att växa. Om du delar den ambitionen med oss kommer du att finna många utmaningar här. I Swedbank har du möjlighet att växa, det är ditt eget driv och övertygelse som avgör hur du utvecklas.


Swedbank främjar en sund och hållbar ekonomi för de många människorna, hushållen och företagen. Vår vision är att stå för hållbar tillväxt “Beyond Financial Growth”. Som en ledande bank på hemmamarknaderna Sverige, Estland, Lettland och Litauen erbjuder vi ett brett utbud av finansiella tjänster och produkter. Vi söker medarbetare som delar våra värderingar - öppen, enkel och omtänksam - och som vill bidra till att möjliggöra för människor, företag och samhället att växa.

Swedbank söker genom denna annons två tillsvidareanställda till vår interna supportavdelning Affärssupport. Kontoret ligger lokaliserat på centrala Frösön, där närheten till natur och Storsjöns strand finns alldeles intill kontoret. Vill man promenera från Österunds Centrum tar det bara ca 30 minuter.

Vi söker dig som har ett intresse för Ekonomi och finans och som värdesätter vikten av hög kundnöjdhet. Dina arbetsuppgifter består att via telefonsamtal vägleda och stötta Swedbank och Sparbankernas Rådgivare i bankens system, verktyg och i bankens produkter.

Vårt uppdrag består av att vara en support för kundmötande personal och bankens samarbetspartners att erbjuda support i bankens produkter och tjänster samt andra system och processer kritiska för kundmötet att bidra till ett minskat supportbehov i Svensk Bankverksamhet och för Sparbankerna att renodla och harmonisera interna supportprocesser i Svensk Bankverksamhet och för Sparbankerna
Vi söker dig som vill arbeta i en serviceinriktad och kundfokuserad enhet. Vi arbetar aktivt med förbättringsarbete, där du som medarbetare har en viktig roll.

Du ska vara bekväm med att ta eget ansvar och sträva efter att ge bästa service i varje samtal, du är målinriktad och vill bidra till verksamhetens mål och ständiga förbättringar.

Varför jobba hos oss? – Frida Östlund, Gruppchef Andra Banktjänster

Vår arbetsplats prioriterar samarbete och engagemang där jag som chef värdesätter eget initiativ och viljan att utvecklas. Några ledord är öppenhet, nyfikenhet och flexibilitet där en positiv grundsyn värdesätts. Vi arbetar för helheten och tillsammans tar vi ansvaret och utvecklar verksamheten. Vi lever våra Värderingar – Öppen, Enkel och Omtänksam.

Kontaktpersoner på detta företaget

Emma Svensson

Markus Svensson

Ulrika Bergman

Evelina Jämtgård

Frida Östlund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Swedbank Kundcenter
  • 2 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt överenskommelse
  • 38,5 Tillsvidare
  • Publicerat: 29 mars 2017

Besöksadress

Belonasvängen 2 B
None

Postadress

Belonasvängen 2 B
Stockholm, 11264

Liknande jobb


25 november 2024

22 november 2024

18 november 2024