OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
På Aleris känner vi ett stort engagemang för samhället vi lever i och vill medverka till ett bättre, tryggare och friskare liv. De förändringar vår bransch genomgår innebär möjligheter för oss att tänka om och tänka nytt. Det gillar vi och det är något som vi tycker utmärker oss. Snabba beslut, flexibilitet och möjligheten att påverka och tänka i nya banor värderar vi högt. Du också? Är du dessutom en person med värme, energi och som trivs med förändring så tror vi att du kommer trivas hos oss.
Om Aleris Aleris är ett av Skandinaviens ledande privata vård- och omsorgsföretag och vår vision är att bli förstahandsvalet. Vår verksamhet har stor bredd och erbjuder något för livets alla skeenden. Den omfattar bland annat specialistvård, primärvård och diagnostik, äldreomsorg och hemtjänst samt stöd och boende för unga och vuxna. Vi har mer än 10 000 medarbetare fördelade på 450 verksamheter i Sverige, Norge och Danmark och omsätter ca 10 miljarder. Läs mer om Aleris på www.aleris.se/Om/Om-Aleris
Om arbetet och vad vi erbjuder dig Kundreskontran består av totalt nio medarbetare. De arbetsuppgifter som ingår är bland annat fakturering (där merparten sker via fil), kuvertering, påminnelse- och inkassohantering, uppfljning i reskontran, utredningar m.m. Vi ansvarar också för alla bokning av bank, inläsning av patientkassor (kort och kontantbetalningar) samt avstämning av samtliga balanskonton för dessa områden. Kundreskontran har mycket kontakt med enheter och kunder gällande olika problem, hjälp i system samt allmän support.
Du kommer vara placerad på Aleris kontor vid Liljeholmen, Stockholm.
Om dig vi söker Som person Kundreskontran är en relativt liten grupp vilket förutsätter gott samarbete och bra kommunkiation mellan kollegor. Ansvarsområdena varierar vilket passar dig som gillar förändring och nya sätt att arbeta. Vi söker därför dig med stort engagemang, flexibilitet, prestigelöshet, ärlighet och driv. Du är analytisk, kan snabbt ta till dig ny information och tycker om att hitta lösningar och ständigt sträva efter att effektivisera våra processer.
Bakgrund Du har några års erfarenhet av redovisning och ekonomi samt mycket god datorvana. Meriterande om du har eftergymnasial utbildning inom ekonomi.
Ansökan och kontakt Vi hoppas att du tycker att det låter spännande och att du är nyfiken på att veta mer om oss. Ansöker gör du enklast genom att klicka på "skicka ansökan" till höger och fylla i dina uppgifter. Sista ansökningsdag är 2016-10-20. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Elin Isberg, chef för kundreskontran 073-593 83 28.
Välkommen att ansöka!
Kontaktpersoner på detta företaget
Pia Gustafsson
070-0808687
Kina Rubensson
+46 725343377
Caroline Sjöbert
+46 735938001
Eva Melander
0414-81 94 56, 0734-36 78 01
Helen Anna Svensson
0414-44 01 07, 070-080 86 56
Maria Jönsson
070-080 86 64
Erland Äng
+46 0278-38111, +46 070-1774055
Kristin Ahne
070-080 86 63
Maria Ivarsson
+46 86801840
Ulf Orswall
0414-819456, 073-4397805