Medarbetare till Kundreskontran sökes

Arbetsbeskrivning

Just nu söker vi en medarbetare till vår kundreskontra i Malmö Vi erbjuder dig ett självständigt arbete i vårt kundreskontrateam som består av 3 personer som är en del av vår ekonomiavdelning på 11, som även består av en leverantörsreskontrafunktion och en controllerfunktion. I dina dagliga arbetsuppgifter ingår bokning av kundinbetalningar via de olika system som finns i de fyra Nordiska länderna så som bankinbetalningar och bankgirofiler.Du kommer att ha mycket kontakt med våra kunder för försäkring om betalning i utsatt tid, och därför är det av största vikt att du är mycket kommunikativ och tycker om att ha såväl interna som externa kontakter i Norden.Vidare kommer kreditbevakning, kreditbedömningar, och assistans till säljare med "Credit applications" att vara en viktig del av dina vardagliga arbetsuppgifter. Övriga arbetsuppgifter: *Följa kravrutin med påminnelser och kravbrev veckovis *Avstämning och omvärdering av kundreskontran i samtliga länder Vi tror att du har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och erfarenhet av arbete i en Nordisk organisation ses som meriterande. Som person är du självständig, mångsidig, positiv och initiativtagande.Du är konstruktiv, kvalitetsmedveten och serviceminded person som har lätt för att hantera människor i olika situationer.Engelska i tal och skrift är ett krav och förståelse i såväl Danska som Norska är ett plus.

Kontaktpersoner på detta företaget

Avdelningschef Peter Högberg
023- 45682
Inside Sales Helen Alvarez
08-734 33 23
Talent Management Annika Westman

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HK
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 27 februari 2009
  • Ansök senast: 6 mars 2009

Besöksadress

PELLE BERGS BACKE 3
FALUN

Postadress

BOX 1935
FALUN, 79119

Liknande jobb


22 november 2024

12 november 2024

Accountant

Accountant

20 november 2024