OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Workz är ett specialistföretag inom kundservice. Det finns en del saker vi inte bryr oss om. Ditt namn och dina betyg från skolan, till exempel. Istället ser vi till den du är på insidan. Hur du talar med andra, hur du löser problem och dina värderingar är viktigare för oss. För att säkerställa att du har rätt kvaliteter för att jobba inom kundservice får du genomgå personlighets- och begåvningstest, som sedan ligger till grund för en individanpassad utbildning och de uppdrag du får.
Vi söker just nu en handläggare till vår kund inom hem och byggbranschen. Du får svara på frågor från återförsäljare och konsumenter via telefon och mail, du har en löpande dialog med övriga interna avdelningar för att hjälpa kunden på bästa sätt.
Vad vi erbjuder
Hos Workz får du utbildning och löpande uppföljning. Vår certifiering löper under 12 månader och du får genomgå olika moment både på plats, digitalt och genom seminarium inom området kundservice och personligt ledarskap. Du får dessutom löpande stöttning i form av coaching och medlyssning.
Tjänsten omfattas naturligtvis av kollektivavtal, vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande lön, semester och pension. Arbetstiderna är förlagda på vardagar mellan 08-17.
Vem vi söker
Vi söker dig som är engagerad och driven i dina arbetsuppgifter. Du tycker om att ta ansvar för dina egna arbetsuppgifter men är inte rädd att be om hjälp. Du trivs när det är mycket att göra och är stresstålig.
Ansökan
Registrera ditt CV på vår hemsida www.workz.se där du i samband med det ombeds att göra Workz servicetest och se om just du passar för att arbeta med bättre kundservice.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrica Engbrink
Jonas Norén
Emmy Angeklint
Sanna Larsen
Daniel Topic