OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Venue Retail Group AB är en ledande aktör inom väskor, skor och accessoarer i Sverige och Norge med totalt 135 butiker. Verksamheten drivs genom de helägda kedjorna Accent, Morris, Rizzo samt avdelningar på NK med ett utbud av egna och externa varumärken.
Är du vår nya medarbetare på Kundservice?
Till vår reception och kundtjänst söker vi nu en medarbetare som vill göra det lilla extra för våra kunder och besökare. I ditt arbete ingår att svara på frågor som kommer både via telefon och mail från kunder som besökt oss i våra butiker eller handlat via vår e-handel. Du ansvarar för att ärendena som kommer in löses på bästa möjliga sätt och att kunden blir nöjd. Du blir spindeln i nätet och koordinerar både externa och interna frågor och har löpande kontakt med butik, inköp, lager och logistik.
I ditt arbete ingår att ta ansvar för kontoret och se till att våra lokaler är välkomnande och representativa. Vidare ingår att beställa kontorsmaterial, ha kontakt med leverantörer av intern service och hjälpa till vid olika konferenser och möten.
Vi söker dig som alltid sätter service och kvalitet i första rummet. Som person är du en problemlösare som på ett lyhört och tillmötesgående sätt skapar kundnöjdhet. Du kan hålla många bollar i luften, ser vad som behöver göras och är handlingskraftig. Du tycker om att hjälpa till och skapa trivsel i din omgivning. Du är en team player med ett utpräglat servicetänk och har förmågan att arbeta strukturerat i ett högt tempo.
Vi ser gärna att du har erfarenhet från tidigare liknande roller inom retail. Du har lätt för att uttrycka dig muntligt och skriftligt på svenska och engelska. Du är vidare bekväm med att ta emot ärenden via mail och telefon på norska från våra norsktalande kunder.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start så snart som möjligt.
Det här är en spännande möjlighet för dig att få arbeta i en positiv företagskultur som präglas av mycket personligt engagemang. Vi är ca 50 personer som arbetar på servicekontoret i Garnisonen, på Karlavägen i Stockholm. Vi är en koncern med högt i tak och korta beslutsvägar. Stämningen är prestigelös och kundfokus är ett genomgående tema inom alla delar av koncernen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sabina Söderlund
VenueRetail Group