OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Persiennexperten säljer och monterar alla typer av måttanpassade solskyddsprodukter till hemmiljö, företag och byggprojekt i Skåne. Vi är ledande inom branschen och är totalt ett tjugotal anställda. Det går bra för oss och därför söker vi nu en ny medarbetare till vår kundservice. Dina arbetsuppgifter blir; Bokning av säljbesök Genom vår intensiva marknadsföring ringer ett stort antal intresserade kunder till oss. Din uppgift blir att på ett trevligt sätt ta hand om kunden och boka in ett säljbesök för någon av våra säljare. Bokningen görs i Outlook kalenderprogram. Orderregistrering Du skall registrera säljarnas order i Pyramid affärssystem och ansvarar även för att ordererkännande skickas till kund, inköpsorder till vår fabrik etc. Eftersom alla våra produkter är måttbeställda efter kundens önskemål, krävs en stor noggrannhet och intresse och förmåga att lära sig de olika produkterna för att kunna utföra dessa arbetsuppgifter på ett korrekt sätt. Ekonomiarbete Du svarar för kontroll och kontering av leverantörsfakturor, registrering av inbetalningar, bevakning av kundreskontra, krav samt i övrigt vanligt förekommande arbetsuppgifter. Övrigt kontorsarbete Du skall svara för posthantering och andra förekommande arbetsuppgifter på kontoret. För tjänsten krävs erfarenhet och fallenhet för att ha kundkontakt, ekonomisk utbildning på gymnasienivå, datorvana, erfarenhet av liknande arbete. Vi ser gärna kvinnliga sökanden.