OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Telgekoncernen består av moderbolaget Telge och nio dotterbolag.Våra verksamheter omfattar bostäder, kommersiella och offentliga fastigheter, energinät, stadsnät, återvinning, städning, hamn, VA, krafthandel, elförsäljning och science center.Totalt är vi cirka 900 medarbetare och koncernen har en omsättning på drygt 4 000 Mkr.Ditt nya arbete Vi söker dig som vill vara med oss och jobba i den grupp som ger service via telefon till våra befintliga kunder.Arbetsuppgifterna är varierande, men styrs av inkommande kundsamtal.Vid toppar innebär det att antal samtal ökar, men där emellan hanterar Du andra typer av kundkontakter, t ex genom att besvara kundmail eller ta hand om önskemål som inkommer via hemsidan.Du deltar också i övriga förekommande administrativa uppgifter för att hålla våra kundregister aktuella.Du lär dig och arbetar i olika system som vi fortlöpande utvecklar för att effektivisera vårt jobb och vår service.Dina arbetstider är schemalagda mellan kl 07.45 - 18.15 vardagar genom att Du varannan vecka tjänstgör mellan 07.45 - 16.15 och varannan vecka mellan 10.00 - 18.15.Tjänsten är en projektanställning t o m 2007-10-31.Din personlighet Du brinner för att vara en av dem som har elmarknadens mest nöjda kunder och förstår hur viktig Du är för att göra skillnad för kunden och bevaka vår position på elmarknaden.Du är affärsinriktad och skapar gärna prospects till dina säljande kollegor i samband med att Du talar med våra villa- eller företagskunder om andra frågor.Du delar våra kärnvärden som är: Personlig, Enkel, Öppen och Modig.Vill Du veta mer?Sista ansökningsdag är den 11 mars 2007.
Kontaktpersoner på detta företaget
Magnus Ekenstam
Tobias Schönberg
08-55022965
Niklas Hjalmarsson
Erik Paju
Marielle Hed
Thomas Prim
Susanne Breitner