OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Almedahls Alingsås AB har en lång historia av att producera en stor bredd av kvalitativa textilier till kunder både i och utanför Sverige. Almedahls Alingsås AB ägs av Borch Textile Group A/S med säte i Danmark och ingår i en koncern med flera nordiska bolag. Almedahls Alingsås AB marknadsför sina produkter primärt till offentlig sektor med egenproducerade arbetskläder och andra textilier inom sjukvårdssegmentet. Nu söker vi en ny medarbetare för att stärka vårt erfarna team.
Som medarbetare på vår kundserviceavdelning på Almedahls Alingsås AB arbetar du operativt i säljorganisation och med bolagets kunder. Huvudsakliga arbetsuppgifter är orderhantering via mail och telefon, kundtjänst gällande leveranser, fakturor samt returer och reklamationer.
Kundservice hjälper våra kunder att hitta rätt arbetskläder så viss textil kunskap är meriterande men inget krav.
Tjänsten är en tidsbegränsad anställning på 12 månader och tjänstegraden är ca 80%
Du har:
Mycket god samarbetsförmåga
Kunskap och erfarenhet att arbeta i olika affärssystem
Mycket goda kunskaper i Microsoft Office-paketet
God planerings- och prioriteringsförmåga
Erfarenhet av digitala verktyg för marknadsföring
Du är:
Strukturerad
Affärsmässig
Samarbetsvillig
Nytänkande och förändringsbenägen
Meriterande om du har:
Kunskap om offentliga affärer
Textilerfarenhet
Löpande urval sker
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.