Medarbetare till kundservice

Medarbetare till kundservice

Arbetsbeskrivning

Vägen in till GotlandsHem är genom vår kundtjänst. Här möter vi idag alla som kontaktar oss, oavsett i vilket ärende och om det sker via telefon, mejl, webb eller med ett personligt besök. Vi vill alltid kunna leverera mycket god service och med ett varmt bemötande.
Lite om dina arbetsuppgifter
GotlandsHems kundservice hanterar alla frågor som rör våra hyresgästers boende, bostadsförmedling, boinflytande, krav, affärslokaler, trygghet och hyresjuridik. Avdelningen är indelad i olika team och du kommer tillhöra teamet Kundtjänst, dit hyresgäster och kunder vänder sig med sina frågor.
I Kundtjänst är ingen dag den andra lik. Vi svarar på frågor av alla slag och hanterar många olika ärenden. Vi ansvarar också för bland annat posthantering, bilpool, hyresgästmeddelanden och bokning av samlingslokaler. Du arbetar tillsammans med flera kollegor och tillsammans delar ni på uppgifterna.
Tjänsten är en visstidsanställning till 15 september, med eventuell möjlighet till förlängning och placerad i Visby.
Lite om dig
Vårt varumärkeslöfte ”Där livet pågår, erbjuder vi en trygg vardag och vi gör det med ett varmt bemötande” speglar hur du utför ditt uppdrag. Du tycker om att möta människor varje dag, du älskar service och vill utvecklas både som person och medarbetare.
För att trivas med uppdraget behöver du vara strukturerad och professionell. Arbetsbelastningen kommer att variera, därför behöver du vara stresstålig och kunna ta egna initiativ. Du måste ha relevant gymnasieutbildning och gärna några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du ska kunna uttrycka dig utan hinder i tal och skrift samt ha intresse och erfarenhet av administration. Det är meriterande om du har goda kunskaper i engelska samt eventuellt ytterligare språkkunskaper.
Vi strävar efter en jämn könsfördelning och tycker att mångfald är en styrka. Därför välkomnar vi sökande med olika språkkunskaper, bakgrund och kön.
Vi har redan gjort vårt medieval och vill inte bli kontaktade av andra säljbolag.
AB GOTLANDSHEM – GOTLÄNNINGARNAS HYRESVÄRD
Vi är ett, av Region Gotland, helägt bostadsföretag som verkar över hela ön. Vi har byggt, förvaltat och hyrt ut lägenheter sedan 1957 och är stolta över vårt uppdrag. Arbetet med att bli en ännu bättre hyresvärd och utveckla såväl företag som personal är ständigt pågående. Det händer mycket på GotlandsHem just nu och under många år framöver. Vi rustar företaget såväl ekonomiskt som organisatoriskt för en kraftigt ökad nyproduktion och underhåll av vårt befintliga fastighetsbestånd.
GotlandsHem – Den bästa av värdar!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AB GotlandsHem VISBY
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 mars 2022
  • Ansök senast: 3 april 2022

Besöksadress

Jungmansgatan 1 A
None

Postadress

Jungmansgatan 1 A
VISBY, 62183

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024