Medarbetare till kundservice & bokning hos vår kund MABI i Stockholm!

Medarbetare till kundservice & bokning hos vår kund MABI i Stockholm!

Arbetsbeskrivning

Är du ute efter ett arbete där du får kombinera din administrativa ådra, där noggrannhet och precision styr, med härligt givande kundkontakter via telefon och mail där du får utlopp för din sociala sida? Passa på att komma in i MABI-världen med denna tjänst som Kundservicemedarbetare, ett 12 månaders vikariat med goda möjligheter till utveckling inom företaget efter det!

OM TJÄNSTEN

MABIs kundservice- och bokningsavdelning består i dagsläget av två medarbetare som hanterar alla inkommande kundkontakter via telefon och mail, från såväl privatpersoner som företag. Här kommer du agera som en central bokningsfunktion i företaget och vara behjälplig för hela MABIs stationsnät och kunder. Utöver bokningshantering, kommer du behandla ärenden rörande enklare frågor om hyrbilar, hemsida och liknande, samt vidarekoppling till specifika stationer.

Rollen innefattar även en hel del administration, då du kommer vara MABIs pricing controller. Här ansvarar du för att priser på hemsida och olika system är uppdaterade och korrekta, vilket ställer stora krav på din noggrannhet då detta uppdateras live!

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som:

• Talar och skriver flytande svenska samt engelska
• Har en fullständig gymnasieutbildning
• Har god datorvana samt goda kunskaper i Excel
• Har körkort (B)

För att passa i rollen ser vi att du uppfyller ovanstående krav, samt känner igen dig i följande beskrivning.

Vi tror att du är administrativt lagd och arbetar effektivt och noggrant för att säkerställa kvalitativa processer. Du trivs med kundkontakt och vill alltid hitta den bästa lösningen för varje kund, levererad med hög service. Då rollen innefattar både administration samt kundservice, är det avgörande att du är en flexibel person som tycker om snabbt omväxlande arbetsuppgifter och enkelt kan skifta fokus. Erfarenhet inom biluthyrning är meriterande.

PRAKTISK INFORMATION

Start: Maj
Omfattning: Heltid, vikariat på 12 månader med goda möjligheter till utveckling inom företaget efter det
Lön: Enligt överenskommelse
Placering: Stockholm, kontor på Gärdet
Arbetstider: Kontorstider, schemaläggning under öppettider (vardagar 7-18)

Ansökan: via hemsidan, första steget är att genomföra vårt test
Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

VI ERBJUDER DIG

Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice.

Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrica Engbrink

Jonas Norén

Emmy Angeklint

Sanna Larsen

Daniel Topic

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workz Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 april 2021
  • Ansök senast: 23 maj 2021

Besöksadress

Stadsgården 10 11645 Stockholm
None

Postadress

Stadsgården 10
Stockholm, 11645

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024