OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du ute efter ett arbete där du får kombinera din administrativa ådra, där noggrannhet och precision styr, med härligt givande kundkontakter via telefon och mail där du får utlopp för din sociala sida? Passa på att komma in i MABI-världen med denna tjänst som Kundservicemedarbetare, ett 12 månaders vikariat med goda möjligheter till utveckling inom företaget efter det!
OM TJÄNSTEN
MABIs kundservice- och bokningsavdelning består i dagsläget av två medarbetare som hanterar alla inkommande kundkontakter via telefon och mail, från såväl privatpersoner som företag. Här kommer du agera som en central bokningsfunktion i företaget och vara behjälplig för hela MABIs stationsnät och kunder. Utöver bokningshantering, kommer du behandla ärenden rörande enklare frågor om hyrbilar, hemsida och liknande, samt vidarekoppling till specifika stationer.
Rollen innefattar även en hel del administration, då du kommer vara MABIs pricing controller. Här ansvarar du för att priser på hemsida och olika system är uppdaterade och korrekta, vilket ställer stora krav på din noggrannhet då detta uppdateras live!
VEM ÄR DU?
Vi söker dig som:
• Talar och skriver flytande svenska samt engelska
• Har en fullständig gymnasieutbildning
• Har god datorvana samt goda kunskaper i Excel
• Har körkort (B)
För att passa i rollen ser vi att du uppfyller ovanstående krav, samt känner igen dig i följande beskrivning.
Vi tror att du är administrativt lagd och arbetar effektivt och noggrant för att säkerställa kvalitativa processer. Du trivs med kundkontakt och vill alltid hitta den bästa lösningen för varje kund, levererad med hög service. Då rollen innefattar både administration samt kundservice, är det avgörande att du är en flexibel person som tycker om snabbt omväxlande arbetsuppgifter och enkelt kan skifta fokus. Erfarenhet inom biluthyrning är meriterande.
PRAKTISK INFORMATION
Start: Maj
Omfattning: Heltid, vikariat på 12 månader med goda möjligheter till utveckling inom företaget efter det
Lön: Enligt överenskommelse
Placering: Stockholm, kontor på Gärdet
Arbetstider: Kontorstider, schemaläggning under öppettider (vardagar 7-18)
Ansökan: via hemsidan, första steget är att genomföra vårt test
Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se
VI ERBJUDER DIG
Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice.
Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.
OM MABI
MABI Hyrbilar ingår i Hedin Group och är ett av Sveriges största enskilda biluthyrningsföretag. Sedan starten i Stockholm 1989 har vi vuxit konstant och idag bedriver vi biluthyrning på fler än 100 orter, flygplatser och centralstationer, från Luleå i norr till Malmö i söder. Våra kunder består både av privat- och företagskunder som hyr bil från ett dygn upp till ett år. Vi är märkesoberoende och vår fordonspark är branschens bredaste med allt från personbilar, minibussar, transportbilar i olika prisklasser till tunga lastbilar.
Vårt mål är att erbjuda hyrbilar till konkurrenskraftiga priser utan att tumma på kvalitet, säkerhet, service eller tillgänglighet. Vi trivs i vår roll som utmanare i branschen och söker ständigt utveckling för att möta våra kunders behov. I vårt bolag MABI Mobility utvecklar och förfinar vi nya tjänster såsom bilpool och en mer flexibel fordonsflotta för att möta framtidens sätt att nyttja bil.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrica Engbrink
Jonas Norén
Emmy Angeklint
Sanna Larsen
Daniel Topic