OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta för en av Sveriges största dagstidningar? Brinner du dessutom för Kundservice och är en effektiv kommunikatör? Då har vi det perfekta jobbet för dig!
Releasy söker fler Kundservicemedarbetare till Dagens Nyheter som erbjuder tidningsprenumerationer och andra medietjänster.
Hos oss på Releasy erbjuds du en trygg och utvecklande anställning. Du måste inte vara insatt i Kundservice sedan innan - vi söker dig som vill växa och erbjuder utbildning och coachning.
Snabbfakta
Roll:
Kundservicemedarbetare
Stad:
Linköping
Omfattning:
100%
Lön:
Månadslön enligt kollektivavtal.
Arbetstider:
DN har öppet måndag-fredag 08:00-18:00 samt lördagar 09:00-13:00. Du schemaläggs inom dessa tider.
Arbetstiderna kan komma att ändras.
Startdatum:
2022-01-07
Ansökan stänger:
2021-12-19
Övrigt:
Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning.
Om rollen & arbetsuppgifter
Vi söker dig som har ett intresse för att hjälpa människor och som alltid strävar mot högsta möjliga kundnöjdhet. Primärt kommer du att arbeta för att bibehålla goda kundrelationer med DN:s prenumeranter och hantera kundärenden via telefon, chatt och mejl. Om du är proaktiv finns möjlighet att arbeta med administrativa backoffice-uppgifter. Du utgår från Releasys kontor i Mjärdevid, Linköping, där vi arbetar i öppna kontorslandskap.
Vi söker dig som
• Har fyllt 18 år.
• Har god datorvana.
• Är serviceinriktad och tycker om att arbeta mot uppsatta mål.
• Kan kommunicera på ett professionellt sätt, i tal och skrift på svenska och engelska.
• Trivs i en i föränderlig miljö med högt tempo.
Utvecklingsmöjligheter
För oss är det viktigt med långsiktiga medarbetare som trivs med sitt uppdrag. Releasy erbjuder därför kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom våra interna utbildningar och Karriärtrappan. Via Karriärtrappan vill vi belöna våra medarbetare för goda prestationer. Ju högre upp i trappan du kommer desto fler förmåner får du. Dessutom ser vi till att coacha dig och ge dig kontinuerlig feedback.
Ansökan
Är du den vi söker? Sök rollen idag!
Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt personnummer. Om du blir aktuell för att gå vidare i processen kommer du även att få göra ett kortare arbetspsykologiskt test. Det gör vi för att vi vet att denna metod gör urvalsprocesser mer träffsäkra och rättvisare för de som söker den utlysta tjänsten.
Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta:
Emilia Kunnari-Kling, på mejl emilia.kunnari-kling@releasy.se
Varmt välkommen med din ansökan!
Hos oss erbjuds du
Om Releasy
Releasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har ca 1300 anställda fördelat på sex verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Borås, Stockholm, Barcelona och Karlskoga. I Linköping jobbar runt 430 medarbetare i öppna kontorslandskap med uppdrag mot SL, Färdtjänst, Axfood, DN, Expressen och Telia. Vi finns i Mjärdevi och erbjuder lokala förmåner och aktiviteter.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Björk
jessica.luppert-tell@releasy.se
Lisa Löfström
0707950974
gabriel.henriks@releasy.se
simon.larsson@releasy.se
Christoffer Andersson
0704447325
Erika Sahlén
0771-350900
Petter Paulsson
Sebastian Andersson
Josefin Danielsson
0771-350 900