OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker medarbetare till en av våra kunders kundserviceavdelningar. Uppdraget startar omgående. Arbetet innebär att ge en bra service till kunderna, vanligen genom telefon men även via mail och chat. Kunderna är företag inom sektorerna bank, försäkring, e-handel och teknik. Du kommer även att agera som intern account manager för dina kunder.
Dina arbetsuppgifter
Arbetet är vanligen väldigt varierande men innehåller oftast:
• Att lösa kunders problem på bästa sätt för både kunden och vår uppdragsgivare.
• Att arbeta effektivt och ändå skapa bra kundupplevelser.
• Att bidra till en god arbetsmiljö genom samarbetsvilja och ett engagemang.
Vad vi erbjuder
Hos Workz får du utbildning och löpande uppföljning. Vår certifiering löper under 12 månader och du får genomgå olika moment både på plats, digitalt och genom seminarium inom området kundservice och personligt ledarskap. Du får dessutom löpande stöttning i form av coaching och medlyssning.
Tjänsten omfattas naturligtvis av kollektivavtal, vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande lön, semester och pension. Arbetstiderna är förlagda på vardagar mellan 07-18.
Vem vi söker
Vi söker dig som är engagerad och driven i dina arbetsuppgifter. Du tycker om att ta ansvar för dina egna arbetsuppgifter men är inte rädd att be om hjälp. Du trivs när det är mycket att göra och är stresstålig.
Ansökan
Registrera ditt CV på vår hemsida www.workz.se där du i samband med det ombeds att göra Workz servicetest och se om just du passar för att arbeta med bättre kundservice.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrica Engbrink
Jonas Norén
Emmy Angeklint
Sanna Larsen
Daniel Topic