Medarbetare till Kundservice - utbildning ingår

Medarbetare till Kundservice - utbildning ingår

Arbetsbeskrivning

Arbetar du inom service och vill testa något nytt? Eller kanske är du ny på arbetsmarknaden och letar efter det rätta jobbet för dig?

På Releasy erbjuds du en trygg anställning och vi söker medarbetare som vill växa hos oss. Du behöver ingen tidigare erfarenhet - vi ger dig utbildning och coachning om du har viljan att utvecklas.

Som Kundservicemedarbetare på Releasy tar du emot inkommande kundärenden via telefon, chatt och mejl. Nu söker vi personal till uppdrag mot Dagens Nyheter, Axfood och Färdtjänst. Du arbetar mot en av dessa, vilken passar dig bäst?

Om Dagens Nyheter
På DN arbetar du för att bibehålla goda relationer med kunder till Dagens Nyheter som erbjuder tidningsprenumerationer och andra medietjänster. Du svarar på frågor om utebliven tidning, uppsägningar och fakturafrågor. Här söker vi effektiva kommunikatörer.

Arbetstider
DN har öppet måndag-fredag 08:00-18:00 samt lördagar 09:00-13:00. Du schemaläggs inom dessa tider och arbetstiderna kan komma att ändras.

Startdatum
2022-01-07

Om Axfood
På matvarugrossisten Axfood möter du kunder till varumärken som Hemköp och Willy. Du hanterar frågor om e-handel, krediteringar, medlemskap och sortiment. Här söker vi noggranna problemlösare.

Arbetstider
Axfood har öppet måndag-fredag 08:00-22:00, lördagar 08.00-18.00 och söndagar 10:00-22:00. Du kan välja att arbeta i intervallschema och arbetstiderna kan komma att ändras.

Startdatum
2022-01-14

Om Färdtjänst
Här möter du resenärer som använder Färdtjänst som transportmedel för att underlätta sin vardag. Du besvarar frågor om resesaldo och fakturor och tar emot synpunkter om tjänsten. Här söker vi lyhörda medmänniskor som kan förstå och möta våra resenärers behov.

Arbetstider
Färdtjänst har öppet måndag-fredag 07:00-20:00. Du schemaläggs inom dessa tider och arbetstiderna kan komma att ändras.

Startdatum
2022-02-04

Om rollen & arbetsuppgifter

Som Kundservicemedarbetare på Releasy erbjuds du en tillsvidareanställning på heltid som inleds med 6 månaders provanställning. Du får månadslön enligt kollektivavtal och utgår från Releasys kontor i Mjärdevid, Linköping, där vi arbetar i öppna kontorslandskap. Vi söker dig som har ett intresse för att hjälpa människor och som alltid strävar mot högsta möjliga kundnöjdhet. Om du är proaktiv finns möjlighet att arbeta med administrativa backoffice-uppgifter eller gå vidare i en roll som utbildare eller kanske Teamleader.

Vi söker dig som

• Har fyllt 18 år.
• Har god datorvana.
• Är serviceinriktad och tycker om att arbeta mot uppsatta mål.
• Kan kommunicera på ett professionellt sätt, i tal och skrift på svenska och engelska.
• Trivs i en i föränderlig miljö med högt tempo.

Utvecklingsmöjligheter

För oss är det viktigt med långsiktiga medarbetare som trivs med sitt uppdrag. Releasy erbjuder därför kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom våra interna utbildningar och Karriärtrappan. Via Karriärtrappan vill vi belöna våra medarbetare för goda prestationer. Ju högre upp i trappan du kommer desto fler förmåner får du. Dessutom ser vi till att coacha dig och ge dig kontinuerlig feedback.

Ansökan

Är du den vi söker? Sök rollen idag!

Ansökan stänger 2022-01-02 men ansökningar hanteras löpande vilket innebär att tjänsterna kan bli tillsatta tidigare.

Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande din framtida arbetsprestation. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt personnummer. Om du blir aktuell för att gå vidare i processen kommer du även göra ett kortare arbetspsykologiskt test. Det gör vi för att denna metod gör urvalsprocesser mer träffsäkra och rättvisa.

Vid frågor är du välkommen att kontakta:
Emilia Kunnari-Kling, på mejl emilia.kunnari-kling@releasy.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Hos oss erbjuds du

Om Releasy

Releasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har ca 1300 anställda fördelat på sex verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Borås, Stockholm, Barcelona och Karlskoga. I Linköping jobbar runt 430 medarbetare i öppna kontorslandskap med uppdrag mot SL, Färdtjänst, Axfood, DN, Expressen och Telia. Vi finns i Mjärdevi och erbjuder lokala förmåner och aktiviteter.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Björk

jessica.luppert-tell@releasy.se

Lisa Löfström
0707950974
gabriel.henriks@releasy.se

simon.larsson@releasy.se

Christoffer Andersson
0704447325
Erika Sahlén
0771-350900
Petter Paulsson

Sebastian Andersson

Josefin Danielsson
0771-350 900

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Releasy
  • 8 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 december 2021
  • Ansök senast: 2 januari 2022

Besöksadress

Pipers väg 28 170 73 , Solna
None

Postadress

Pipers väg 28
Solna, 17073

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024